Brallize

Alla inlägg den 19 februari 2011

Av Alice c: - 19 februari 2011 10:38

När jag var med Jenna i onsdags så åt vi en sån här BIG godisråtta!

Mums! den var as god, och mycket godare än mindre sånna råttor. ^^)


Har ni också ätit en sån big godisråtta ?


Haha, sån här önskar jag mig. ^^)


    

Av Alice c: - 19 februari 2011 09:28

Go morron bloggen :)

Jag gick upp för typ 45 minutersen, kunde inte somna om. :S

Aja, jag har ju mkt att göra idag så det är väll bra att jag vakna tidigt. ^^


Nu på morgonen så har jag varit inne på gsm ett litet tag och spelat ett spel på mobilen. ^^


DAGENS SCHEMA:

*Duscha

*Handla grejer till partyt ikväll

*Fira mig hos pappa, farmor & farfar kommer också

*Fixa luftmadrasserna

*Göra iordning mig

*Dammsuga nedervåningen hos pappa (eller så får pappa göra det..)

*Fixa frågesports frågor till partyt

*PARTY


Jag måste vara klar senast 17.30, för då kommer de första gästerna sen kommer resten av dom 18.00


Jag längtar tills allt drar igång. ^^



Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Klocka

You don't speak swedish?

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Omröstning

Vem är den bästa artisten av dom här 10?
 Bruno Mars
 Katy Perry
 Lady Gaga
 Ulrik Munther
 Maddi Jane
 Taylor Swift
 Rihanna
 P!nk
 Justin Bieber
 Micheal Jackson

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Musik

Videoklipp

Videoklipp

Video

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards