Brallize

Alla inlägg under februari 2011

Av Alice c: - 28 februari 2011 22:47

Ni vet ju att jag och Bea åker till stan och shoppar imorn..?

Det var ju tänkt att vi skulle åka typ 11.30 men vi ska åka 9.45 istället.. :o

Bea sa att då kommer vi ju dit när affärena öppnar och då är det inte så många på stan + att vi kommer komma hem innan det hinner mörkna (jag har ju skräck för stan!) och hennes farmor fyller år dom ska dit och fika och så.

Så det är beräknat att vi kommer att komma hem typ 2-3 tiden. ^^

Är det okej? Då kommer ni inte sakna mig så länge.. <3

Haha jag bara skoja. ^^


Men jag ska väll gå & lägga mig tidigare ikväll så att jag inte behöver vara trött imorn.   


Åhh, jag längtar till imorn!! ♥

Det kommer bli fett kul. :D

Jag har aldrig varit på stan och shoppat med en kompis förut.  :o

Jag har bara varit på hälla shopping med kompisar utan nån vuxen med. haha. ^^

Jag undrar om jag kommer ha skräck för varenda människa som går förbi mig imorn ? Efter allt som har hänt mina halvbrorsor på stan...

Om nån råkar gå in i mig kommer jag väll ge den en käftsmäll eller en spark mellan benen ? Haha nejdå jag bara skoja med er. ^^

Av Alice c: - 28 februari 2011 22:16

Det här är typisk min humor, och precis sånna parodier jag älskar!   


Av Alice c: - 28 februari 2011 19:04

Idag när jag var hos mamma så "snodde" min katt Vera min kamera och gjorde egopics.

Men nu gör jag min hämd.   


        

Haha, och där var jag ju seriös ocskå. ^^


Men iaf, en sak jag inte berättat för er som jag borde ha berättat för länge sen, det är så att Vera är dräktig (gravid)!!!!!!!!!!!!!   

Så jeeedra kul det kommer bli!   


Vera vägde 3.2 förut, nu väger hon 4.1 Och hennes bröst har blivit större.

Och vi har ju varit och parat henne så det måste betyda att hon är dräktig   

Av Alice c: - 28 februari 2011 17:25

Asså omg vad smala mina ben är. :o

  


      

Av Alice c: - 28 februari 2011 15:22

Nu sitter jag i bilen påväg hem. ;)Det gick ganska bra, jag fick 1 strike. :)Min brorsa fick 6 strikar och min pappa 7. :oEfter att vi bowlat så fikade vi, jag köpte en chokladboll och pappa och brorsan köpte en varsin glass.Mums för chokladbollar. ;*jag längtar till sommaren när det är så varmt att man behöver köpa en slush.Det vart ett kort inlägg utan bilder nu eftersom jag skriver på pappas iphone. ;)Skriver mer när jag kommit hem.

Av Alice c: - 28 februari 2011 13:14

Jag åker snart och bowlar, pappa kommer om typ 10 minuter och hämtar mig och min brorsa.

Jag tar med mig min kamera, så det blir bra bilder, i think. ^^


Slänger in 2 bilder på min ena hund Ronja. ♥

    

Hon älskar att göra snöänglar, haha aww. ♥

Av Alice c: - 28 februari 2011 12:41

Ny tröja   

  


  

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Klocka

You don't speak swedish?

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Omröstning

Vem är den bästa artisten av dom här 10?
 Bruno Mars
 Katy Perry
 Lady Gaga
 Ulrik Munther
 Maddi Jane
 Taylor Swift
 Rihanna
 P!nk
 Justin Bieber
 Micheal Jackson

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Musik

Videoklipp

Videoklipp

Video

RSS


Skapa flashcards