Brallize

Alla inlägg den 2 februari 2011

Av Alice c: - 2 februari 2011 20:35

Just nu så sitter jag vid min pappas laptop och den e gaaammal, så det finns massa gamla bilder på mig i den så jag tänkte visa er 2 bilder på mig som liten! :D

Jag hade världens fulaste klädstil då, så mobba mig inte!! ;)


       

Av Alice c: - 2 februari 2011 19:08

Willow Smith, Jaden Smith's lilla syrra som är 10 år är det här... tycker nästan det är fel att en 10 åring håller på så här, men visst det är hennes val så jag ska inte säga emot.   


Av Alice c: - 2 februari 2011 17:24

Idag va jag med Juuulia! :D

Vi hade kul. ^^

Först när vi kom hem så åt vi mellis (mackor + oboy).

Sen gick vi ut på ängen och flummade runt, haha det fanns bara liiite harbajs  där. o.O
Vi ramlade nååågra gånger bara. *blinkblink*   

Vi tog några kort, men inget "huvud" kort blev snyggt så jag skippade det och tog kort på våra skor och bilarna som körde förbi, haha nejdå inte bara de då...

Men jag kanske laddar upp några bilder sen. :)


Byee. 

Av Alice c: - 2 februari 2011 08:13

Hejhej och gomorron :)

Idag så gick jag upp typ 07.50 och åt frukost & så & nu sitter jag vid datorn bara för att göra ett inlägg i bloggen. ^^)<3


Molly, min katt hos pappa nös nyss lääänge, & HON LÄT SOM EN GÅS NÄR HON NÖS!!! :ooo

Mystiskt!!


Min brorsa är sjuk, han är snorig och har ont i huve så han ska STANNA HEMMA FRÅN SKOLAN!!! Jag e så avis. Varför blir jag ALDRIG sjuk?!?!

Jag e avis på er som är sjuka lite då & då, ni får ju mer ledighet så veckorna går snabbare, och visst man får hem läxa men hur snabbt går inte det? Man får ju inte hem ALLT vi gör. Man kanske får hem att man ska skriva en dikt och svara på frågor om växter. Men det är ju värt det, va hemma från skolan och sen få hem arbete, och det är ju inge mkt man får hem.


  

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Klocka

You don't speak swedish?

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Omröstning

Vem är den bästa artisten av dom här 10?
 Bruno Mars
 Katy Perry
 Lady Gaga
 Ulrik Munther
 Maddi Jane
 Taylor Swift
 Rihanna
 P!nk
 Justin Bieber
 Micheal Jackson

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Musik

Videoklipp

Videoklipp

Video

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards