Brallize

Alla inlägg under juli 2010

Av Alice c: - 22 juli 2010 21:45

Hejhej. ^^
Idag har jag vart med Bea. Hon visade mig ett roligt spel på Facebook! ;D

Det spelet heter Farmville. Hon sa att det är lätt att nörda det spelet, och hon hade rätt. xD
Iaf det är jätte kul. ^^)
Just nu är jag på level 5 och "längtar" till att få skörda mina plantor. xD
Vaddå jag vill få pengar så jag kan köpa saker till min gård.   

 

Jag tipsar er om det spelet, testa! ^^)

Till er som undrar så har jag inte tagit tag med att lära mig att ladda ner bilder från kameran.. men jag tänker lära mig det nån gång. ^^

 

Hej då!

Av Alice c: - 19 juli 2010 19:12

Skriver ett eller flera inlägg senare...

Av Alice c: - 18 juli 2010 10:58

Hejhej :)

Snälla, kommentera min inlägg! Jag ser att det är några som läser min blogg. Men ingen kommenterar längre :(

Det skulle vara mycket mer roligare att blogga då..

Så snälla kommentera!

Jag tvingar er inte att kommentera men det skulle ju vara bättre då. Jag skulle skriva oftare i bloggen då.... ;)

 

Hej då!

Av Alice c: - 17 juli 2010 16:57

Förlåt för den dåliga uppdateringen...

Men jag har vart med Bea och en till som heter Bella, och jag sov hos Bea på torsdags natten.

Sen så har jag inte haft ork till att blogga. Igår kväll fick jag jätte ont i huvudet... tror det är för att jag knäckte nånting i huvet för någon dag sen... Har ont än. Kan ibland inte alls ligga med huvudet åt ett hål för då gör  det jätte ont!!   

Om det inte går över får jag väll göra något åt saken.

Men mamma tror att det är värmen, lite kan ju också höra till saken. Men ändå att jag knäckt något också. Men vi får se!

Hej då!

Av Alice c: - 14 juli 2010 23:29

Hejhej :)

Nu ska ni få veta hur min dag såg ut :)

 

Jag gick upp...nån gång x) Klockan var nog mellan 9-10 ;)

Sen gick jag ner och satt mig vid datorn och sånt :)

Sen gjorde jag mig iordning och sen gick jag ut med hundarna.

Sen sms:ade jag lite med Bea så gick vi och mötte upp varandra för vi skulle vara idag med ;)

Jag gick faktiskt med Rosie :)

Sen gick vi till mig och jag åt lite för hade inte ätit nån lunch ;) Sen satt vi vid datorn sen åkte vi och bada på Hallonviken ;) (Ett litet bad ställe)
Sen åkte vi till lustigkulla grillen, sen åkte vi hem till oss själva ;)

 

Jaow, mer får ni inte veta ;) Mohaha xP

 

Hej då!

 

Av Alice c: - 14 juli 2010 12:32

Hejhej :)

Förlåt för gårdagens dåliga uppdatering. Men jag var ju med Bea hela dagen. Kom hem vid 8-9 tiden på kvällen. Sen orkade jag inte blogga nå mer den dagen ;)

Jag tänkte blogga lite om Rosie, för hon kom faktiskt hem till oss igår :)

Hon kom till oss vid 12 tiden på kvällen ;)

Sen pratade vi lite och så. Sen gick hennes ägare hem och då var jag lite med Rosie sen gick vi ut på promenad. Sen gick jag och la mig, så då han jag ju inte blogga nånting ;)

 

Idag ska jag vara med Bea igen. Och vi kommer nog ta något kort på Rosie som kommer dyka upp på bloggen nån gång ;)

 

Nu ska jag fortsätta med att göra det på datan jag behöver göra och roliga saker :)

Men blogga är ju också kul :)

 

Hej då!

Av Alice c: - 13 juli 2010 09:39

Hejhej :)

Idag ska jag vara med Bea. Åh det var länge sen.

Jag vet inte vad vi ska göra idag men vi hittar väll på något kul ;)

Ohh nu kom jag på en sak ;D
Tänkte att vi kan åka och bada på ett ställe kanske eller en annan sak ;)

 

Aa...kommer inte på mer att skriva xD

Men nu vet ni iaf vad jag ska gör idag :)

 

För jag har väll berätta om Rosie fast i ett annat inlägg?

 

Hej då!

Av Alice c: - 12 juli 2010 12:29

Nu åker vi och lämnar Vera hos hanen hon ska para sig med!

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Klocka

You don't speak swedish?

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Omröstning

Vem är den bästa artisten av dom här 10?
 Bruno Mars
 Katy Perry
 Lady Gaga
 Ulrik Munther
 Maddi Jane
 Taylor Swift
 Rihanna
 P!nk
 Justin Bieber
 Micheal Jackson

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Musik

Videoklipp

Videoklipp

Video

RSS


Skapa flashcards