Brallize

Alla inlägg under oktober 2010

Av Alice c: - 3 oktober 2010 16:19

Tjingeling!

Nu var det veeerkligen länge sen jag blogga sist! :S

Men nu ska jag bara prova hur det känns att blogga på bloggplatsen.se. ;d


Jag har faktiskt en ny blogg som heter:  www.brallize.devote.se

Besök gärna den! :D

Och kommentera hellst också, har faktiskt inte en ända kommentar på den bloggen. :(


Aja får väll se till så att jag får fler läsare till min nya blogg!

För det är ju mycket roligare om det är fler som läser och kommenterar min blogg. ^^


Aja kanske skriver mera sen i den här bloggen, har ju inga planer för att ta bort den här bloggen så den finns alltid här om ni vill läsa den. ^^

Och ett inlägg kanske flyger in lite då och då (men inte ofta), ska nog bara blogg här ibland för skojs skull. :)


Good byee!

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Klocka

You don't speak swedish?

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Omröstning

Vem är den bästa artisten av dom här 10?
 Bruno Mars
 Katy Perry
 Lady Gaga
 Ulrik Munther
 Maddi Jane
 Taylor Swift
 Rihanna
 P!nk
 Justin Bieber
 Micheal Jackson

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Musik

Videoklipp

Videoklipp

Video

RSS


Skapa flashcards