Brallize

Alla inlägg under december 2010

Av Alice c: - 30 december 2010 09:55

Yay, idag är det shopping som gäller för mig!

Jag ska trötta ut pappa, mihih.

Och jag kan inte ta med nån kompis för han får inte upp den bilen med 5 säten. 

(Vi har en backe ner på våran gård.)

Aja, esh spelar inte sån stor roll. ^^

Jag har bestämt mig för att köpa: jeans leggin, tröja, mascara, nagellack, nagellackborttagning, hårborste (en bra! för min hos pappa suger. ._.), linnen och så blir det nog något mer. :3


Aja imorn, så är det nyårsafton! :D

Jag ska fira nyår med Bea. ^^

Jag vet inte när vi ska börja va, senast 00.00 iaf!

Jag och Bea är ju grannar så det är ju perfekt !


Aja heii do.

Av Alice c: - 29 december 2010 23:37

Japp, det har jag. ;)

Jag har skapat en blogg på blogg.se, en ny alltså.

Jag ska se vilken blogg jag trivs bäst på, den här eller den. ^^

Ni kan få se den om ni vill ? Adressen är iaf: www.brallize.blogg.se 

Ni får gärna kolla in den. ^^


Just nu så har jag bara ett inlägg där men aa. ;p


Jaow, imorn så blir det shopping. :D

Så jag kommer självklart ta kort på allt jag köpt, och visa för er. :D

På båda mina bloggar gissar jag... ;)


Go natt!

Tror jag inte kommer blogga mer idag så jag säger go natt nu. ;) 

Av Alice c: - 29 december 2010 22:51

Chacha bloggen.. :3

Idag så har jag vart med Bea, filmat oss ute & firat min brorsa Oscar på 22 årsdagen. ;)

Det var fett kul när jag och Bea filma! :D

Jag tror inte Bea vill att jag lägger upp filmen här på bloggen, så jag gör det inte. ^^

Men jag kan fråga Bea sen om det är ok. ;)


Ronja, min hund var och tog en spruta idag, stackars liten. :(


Jag hoppas att ni tycker min blogg är bra och att ni orkar följa den. ^^


Jag slänger in en bild på Ronja. :d Hon är skit söt så om du är känslig, titta bort !


  

Haha, underläpp. xd

Av Alice c: - 28 december 2010 18:40

Hejhej bloggen!

Just nu är jag inne på goSupermodel, och lyssnar på ens radio ;)

Jag ska nog ta och spela back stage rush där... vill käna lite berömmelse.

( Berömmelse = poäng, typ.)


För er som har gSm, så heter jag Brallize där. ;)


Här är en bild på min modell:


  

Av Alice c: - 28 december 2010 17:58

Japp, jag har bestämt mig för att jag ska börja blogga här på bloggplatsen igen.. Jag har haft en blogg på devote, med inte så fin design och ingen header. Och jag började tröttna på devote så därför börjar jag på bloggplatsen med en header! ;D


Iaf, idag så ska Vera eventuellt föda! :D

Det har gått 63 dagar, och ungarna måste inte komma idag, den kan komma imorn istället, eller i övermorgon osv. ^^

Men jag hoppas på idag :D

För jag vill åka och shoppa på mellandags rean imorn eller i övermorgon! ;D


Jag slänger in en bild på mig.


  

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Klocka

You don't speak swedish?

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2010 >>>

Omröstning

Vem är den bästa artisten av dom här 10?
 Bruno Mars
 Katy Perry
 Lady Gaga
 Ulrik Munther
 Maddi Jane
 Taylor Swift
 Rihanna
 P!nk
 Justin Bieber
 Micheal Jackson

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Musik

Videoklipp

Videoklipp

Video

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards