Brallize

Alla inlägg under januari 2011

Av Alice c: - 31 januari 2011 18:54

Heyhey bloggen.

Jag har nyss ätit middag, det vart pizza! :D


Iaf, idag vid 1 tiden typ så släppte mamma ut Vera och Hannah på altan (hannah och vera är innekatter.) och det tyckte dom var kul.   

Och jag tog kort på det också så nu får ni se lite djurbilder. ^^




   Crille var tydligen också ute.               Crille ville vara med oss, så han började klättra, men det gick inte nå vidare bra...      

Av Alice c: - 31 januari 2011 14:24

Hejhej bloggen.

Jag kom nyss hem till pappa, men pappa & brorsan släppte bara av mig och sen åkte dom vidare till Ikea, så jag är ensam hemma, fast min katt Molly är också hemma..   


Jag sitter vid pappas laptop i hans säng och tuggar på gamla chips från typ förrförra helgen. xd


Idag så fick jag ett paket hemskickat till min familjs brevlåda, paketet var från tidningen Julia och det låg en film i paketet, den är en film som heter Dear John. Har aldrig sett den men jag har hörttalas om att det är en toppen film. ^^)
Ska nog se den idag.


    

Av Alice c: - 31 januari 2011 10:51

Hejhej bloggen   

Just nu så sitter jag framför datan & läser ur boken "I taket lyser stjärnorna", den är svinbra! :D

Jag tipsar om att ni ska läsa den boken & även se filmen. :)

Jag har sett filmen 2ggr och båda gångerna såg jag den i skolan. xd


  

Av Alice c: - 31 januari 2011 09:32

Go morron bloggen!

Nu är det TREDJE gången jag skriver om det här inlägget. -.-

Datan segaaar. :(


Men iaf, idag är det STUUUUDIIIEEEDAAAAGGG!!!!   

Love it!

Och ännu bättre när det är studiedag på en måndag för måndagar är ju den sämsta skoldagen i hela veckan! För jag har längsta skoldagen då, NO, ämnesfördjupning, bild och matte!! _TRÅÅKIGT_.


Förresten, jag tror jag har bestämt mig för en kamera... jag ska skriva upp den på önskelistan som jag inte har gjort än... x)

Men iaf jag vill ha en svart IXUS 105 aqua Canon.   

Den ser ut så här:


  

Av Alice c: - 30 januari 2011 22:52

  

Haha oj, jag får inte glömma bort dagens roliga !

Hmm... jag måste komma på det som är dagens roliga... hmm... 


Jag vet. :)

Att Hannah fick ex1 och cert idag !!<3

Jag tycker det är jätte kul att vinna rosetter och man känner bara hur glädjen sprider sig i hela kroppen! :D<3


  

Av Alice c: - 30 januari 2011 22:50

Haha, jag minns att jag tyckte att det här var typ den bästa låten jag hört när jag var liten... haha.


Det här utspelar sig på skansen på programmet "Allsång på skansen" sommaren 2007.


Av Alice c: - 30 januari 2011 22:06

Heyhey, jag sitter framför datan och tuggar på nå godiskringlor som jag köpte på kattutställningen idag.    Dom e goooda.

Jag smsar med födelsedags"barnet" också.   

Klara blev 13 bast idag !

Klara e inget barn längre, hon e tönhöringh.

Tänk när jag blir 13, då kanske jag kan stava rätt till tönhöringh ?   


GRATTIS KLAS-KLURE !!!


  

Av Alice c: - 30 januari 2011 21:44

Älskling, jag älskar dig. ♥

Även fast du är dryg, knäpp, puckad, irreterande (ibland), galen osv. så har du ändå en vääälldigt stor plats i mitt hjärta.. ♥

Dagen du kom hem till min familj är ett minne för livet.. ♥

Du är söt, fin, underbar, fantastisk, bäst, coolast, ja du är allt som är BRA !


Hannah, du betyder så mkt för mig, även fast jag kanske inte visar det hela tiden...


Alice ♥ S*Giant coons Hannah Montana

Alice ♥ Hannah

Alice ♥ Hinnah

Alice ♥ Hannah pytt i panna

Alice ♥ Hannah puck i panna

Alice ♥ Hannah prutt i panna

Alice ♥ Puckungen

Alice ♥ HanA

Alice ♥ Hinnah Pinnah

Alice ♥ Hannah Pannah


Kärt barn har många namn.. ♥


      


Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Klocka

You don't speak swedish?

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Omröstning

Vem är den bästa artisten av dom här 10?
 Bruno Mars
 Katy Perry
 Lady Gaga
 Ulrik Munther
 Maddi Jane
 Taylor Swift
 Rihanna
 P!nk
 Justin Bieber
 Micheal Jackson

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Musik

Videoklipp

Videoklipp

Video

RSS


Skapa flashcards