Brallize

Alla inlägg under juni 2010

Av Alice c: - 27 juni 2010 11:59

Hejhej :)

Eftersom att starstruck har blivit min nya favorit film så får det bli den låten som dagens youtube klipp!
Asså jag måste se den idag med ;)<3

 

Iaf här är den:

 

Hoppas ni gillar den!

Hej då!

Av Alice c: - 26 juni 2010 23:30

Just nu: Jag är inne på gSm (www.gosupermodel.se) ,msn, bloggar och lyssnar på musik ^^) Nördar typ starstruck ^^) Lyssnar på låten hela tiden och har kollat på filmen 2 gånger den här kvällen...sån är jag  *gillar smileysen*.

Såg den för första gången idag och typ vart typ besviken att filmen slutade när den slutade!! Måste komma en till.

 

Idag efter att jag sett starstruck för första gången så såg jag Molly med en söt mus i munnen så fick typ panik och sprang till henne och gjorde så att Molly släppte musen. "Molly inte röra möss >:( "

Men sen så fixade jag en korg med gräs och växter åt musen och la i mat till musen. Nu heter musen Phenelopie :D

Asså jag vart typ rädd när Phenelopie försökte skrämma mig  Hon låtsades vara dö...Fast hon bara typ låg i koma eller nånting...

Hon lever iaf :D

 

Good Byeee (+S)  

 

 

 

Av Alice c: - 26 juni 2010 17:18

Jag vet att typ alla har sett den här parodyn, men vill ha den som dagens youtube klipp ändå ^^

Det här är en yttligare parody på Justin bieber baby.

Fast inte samma person ;)

 

Jag gillar när han sjunger baby baby baby DOLL! Han sjunger det så....perfekt xd

Min favo del i videon är när han springer från stugan och säger "and eat a cookie" xd 

Good byyyye!

Av Alice c: - 26 juni 2010 17:00

Hejhej :)

Såhär såg min midsommarafton "firande" ut:

 

Våra gäster kom vid 5 tiden. Vi började fixa klart det sista av maten. Eller de vuxna fixade maten vi andra gosade med hundarna och kollade i en knäpp bok...xd

Sen åt vi förrätten. Vi åt midsommar mat.

Sen pratade vi men sen satt jag mig vid datorn för orkade inte sitta kvar där.

sen var det varm rätt (eller vad det nu heter... xd) det var typ oxfilé och färsk potatis. sen pratade vi och blablabla...

Sen så såg jag Vera försöka smita ut genom grinden, men jag fick tag i henne :D Så nu vet vi vart hon smiter ut ;) Hon smiter liksom ut ca 2-3 gånger per dag "/

Fast vi hittar henne efter ett tag. Så nu har vi fixat så hon inte kan smita ut längre...om inte hon hittar ett nytt ställe ;)

Iaf sen kom Oskar (min brorsas ena kompis) och då snackade vi om vad vi gjorde när vi var små...alltså pinsamma/knäppa saker ;) Vi skratta typ hela tiden...;D

Sen kom det 1 på cykel och skrek "FREDRIK!!" och "OLSSON!!" Sen efter typ 10 min kom den andre och skrek "PONTUS!!" "PADDAN!!" xd

 

Jag gick och la mig vid 3 tiden. Men våra gäster gick hem vid 4 tiden. Och min brorsas kompis *inte Oskar* åkte hem på deras skott skärra^^

 

Hej då! :3

 

Av Alice c: - 25 juni 2010 11:52

Efter som det är idag det är 1 år sen Michael Jackson dog, så ska en av hans låtar bli dagens youtube klipp :)

Det här är hans låt They dont care about us, som också är en av mina favorit låtar av honom ;)

 

Hoppas ni också gillar den här låten♥

 

Hej då!

Av Alice c: - 25 juni 2010 11:28

  

Jag är med och tävlar om en söt rosa laptop! :)

Som lottas ut av : http://pepeljuga.blogg.se :)<3

 

Jag hoppas verkligen att jag vinner för det skulle vara ett stort + för mig ;)

När jag är ute och reser eller nått sånt så är det ju bra om jag har chansen att kunna blogga och göra andra viktiga saker.

 

Jag hoppas jag vinner men jag säger ändå lycka till till er andra :)

Hej då!

 

Av Alice c: - 25 juni 2010 11:00

Glad midsommar :)

Idag är den midsommar.

En familj som vi känner ska komma till oss och så ska vi fira midsommar tillsammans. Vi kommer gå till midsommar stången, men jag tror ingen av oss tänker dansa runt stången... xP

Vi kommer ha med oss Iza (min ena hund) och kanske Rosie (den andre familjens hund). Rosie är en beagle♥ Rosie har bott hos oss i 1 vecka förut. Jag älskar Rosie♥

Iaf sen när vi kommer tillbaka så ska vi nog göra något eller äta. Fast jag vet inte vad vi ska äta...xD

Det blir väll nå midsommar mat ;)

 

  

 

Hur firar ni midsommar?

KOMENTERA!

 

Hej då!

Av Alice c: - 24 juni 2010 20:17

Hejhej :)

Nu är det dax för dagens youtube klipp :)

Dagens youtube klipp är Anna Bergendahl's - this is my life, musik videon :)

 

Hoppas ni gillar den♥

 

Hej då!

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Klocka

You don't speak swedish?

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<<
Juni 2010 >>>

Omröstning

Vem är den bästa artisten av dom här 10?
 Bruno Mars
 Katy Perry
 Lady Gaga
 Ulrik Munther
 Maddi Jane
 Taylor Swift
 Rihanna
 P!nk
 Justin Bieber
 Micheal Jackson

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Musik

Videoklipp

Videoklipp

Video

RSS


Skapa flashcards