Brallize

Alla inlägg den 9 februari 2011

Av Alice c: - 9 februari 2011 17:43

Hejhej mina kära bloggläsare. :)

Jag har nyss satt mig vid datorn och lyssnar på Katy Perry's låt Firework!

Hur kan en låt vara så bra?! :o

Jag verkligen älskar låten. :)♥


Idag så fick jag hem en ny Julia tidning, och en liten present... ska ta kort på det  sen och lägga upp på bloggen. ^^

Under tiden så får ni gissa vad presenten e för något. ;)


Jag fyller ju år om 8 dagar (17 februari) så jag jag ska ha "kalas", eller jag ska ha övernattningsparty med 4 andra. Jag får inte ha fler än så som ska sova över, så ni som känner mig & inte är bjudna, bli inte ledsna!! Jag fick ju inte bjuda fler än 4 st så det är inte så att jag ogillar er eller något sånt.   

Jag kommer att bjuda Bea & Julia (jag har nämnt bådas namn i bloggen + visat bilder på dom, men inga anisktsbilder på Julia.) och så ska jag bjuda 2st från

där jag bodde förut, jag har varit bästis med dom två sen 1:an! :)♥


Uppdate: Det gick tyvärr inte att fixa så att ni kan får höra låten här ibloggen just nu. :/

Men ni kan ju söka på låten istället. :)




  


Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Klocka

You don't speak swedish?

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Omröstning

Vem är den bästa artisten av dom här 10?
 Bruno Mars
 Katy Perry
 Lady Gaga
 Ulrik Munther
 Maddi Jane
 Taylor Swift
 Rihanna
 P!nk
 Justin Bieber
 Micheal Jackson

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Musik

Videoklipp

Videoklipp

Video

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards