Brallize

Alla inlägg den 18 mars 2011

Av Alice c: - 18 mars 2011 23:57

Go natt alla!

Jag ska gå och lägga mig nu.

Jag är as trött jag gick och la mig typ 11 igår och vaknade 07.20 imorse! inte bra...


nattinatti. ♥

Av Alice c: - 18 mars 2011 21:46

På onsdag smäller det!

Då ska Vera föda :D

Åhh wiee, jag har längtat så länge efter det här och vi har försökt att göra henne dräktig ända sen i somras men det har inte blivit nånting av det förnst nu. :o

Men hellre sent än aldrig!

Jag vägde Vera för en liten stund sen och då vägde hon 5kg.

Alltså har hon gått upp typ 1.6 - 1.8kg

Är det mkt att en katt går upp så mkt när den är dräktig? ...eller är det lite ?


aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawww, jag kan knappt föreställa mig hur söta dom kommer bli! ♥

Jag har sett många kattungar, men inga katter kan ju slå sina egna! För alla tycker väll att sin/sina egna djur är sötast av alla djuren i världen ?


  

Av Alice c: - 18 mars 2011 17:53

Ett tecken på att jag faktiskt lever...

 

Förlåt för att jag inte tagit kort på mig och lagt upp på bloggen på länge, men min kamera har liksom inte haft nå batteri och jag har inte laddat den, jag undrar varför jag inte laddat den ?

Aja men den har inte laddat klart än så ni får bilder på mig från webbcameran.


Men nu ska jag dammsuga trappen, ciao!

Av Alice c: - 18 mars 2011 17:00

  

Av Alice c: - 18 mars 2011 13:38

Hej mina kära bloggläsare. :)

Jag har nyss ätit lunch, det vart frystpizza för jag ville inte äta rester för resterna var pannkaka med köttfärs, gillar inte den kombinationen !


  


Men iaf, jag mår bättre nu, men jag är inte helt frisk.. ;)

Jag hostar inte lika mkt längre, fast visst jag hostar lite då och då men inte lika ofta. ;)

Men jag har fortfarande snuva. :S


Nu ska jag spela transformice.

ciao.

Av Alice c: - 18 mars 2011 11:09

Hej bloggen! ♥

Sorry för uppdateringen, men jag blev jätte sjuk.

Jag hade som högst 39,7 graders feber!   

Buuh, det var jätte jobbigt jag kunde inte stå upp för jag hade spaghetti ben.

Men nu har jag inge feber. :D

Men jag har hosta och är snuvig.


Jag hoppas att det går över helt snart, vill ju inte vara sjuk på en helg !

Och speciellt inte när min ena katt ska föda på onsdag.. ;p


Men jag skriver mer sen, ciao!


  

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Klocka

You don't speak swedish?

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Omröstning

Vem är den bästa artisten av dom här 10?
 Bruno Mars
 Katy Perry
 Lady Gaga
 Ulrik Munther
 Maddi Jane
 Taylor Swift
 Rihanna
 P!nk
 Justin Bieber
 Micheal Jackson

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Musik

Videoklipp

Videoklipp

Video

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards