Brallize

Alla inlägg den 23 januari 2011

Av Alice c: - 23 januari 2011 17:30

Hejhej, just nu är jag hos Bea. ;)

Vi har tagit några bilder på Pizap, ätit pizza,  varit ute och vart med Beas kaninungar...dom är så söta!   


Jag har nyss gjort en header till Beas nya fottoblogg.. :)

Jag bloggar mer när jag kommer hem.. ;)


  


Av Alice c: - 23 januari 2011 12:00

Chacha bloggen.

Jag ska färga håret för första gången, men det svåra är, vilken färg? :SS

Jag tror jag ska färga det ljusbrunt, det skulle väll jag passa i ? Eller vad tycker ni?

Jag ska bara tona det, får inte färga det helt eftersom det sliter på håret. Men det är ju bättre att tona håret första gången. ^^


Menmen, kan ju vara bra med en bild på mig så att ni ser hur jag ser ut och kan tänka i huvet vilken hårfärg jag skulle passa i.   


Snälla, kommentera. :<


     

Av Alice c: - 23 januari 2011 10:14

Hejhej bloggen. :)

Nu är det söndag igen...både bra och dåligt att det är skola imorn. :S

Det är bra eftersom då har man nånting att göra och man är med kompisar typ hela tiden och det är dåligt att det är skola imorn för att det är jobbigt att gå upp typ 7! Jag gick upp 5 timmar efter 7 igår. -.- 


Men nu ska jag inte skriva om tråkigheter.   

Jag kan skriva om filmkvällen..   

Jag kom först till Bea, jag kom typ 15.50 eller nåt.. 

Men vi gick ut till hennes kaniner, dom hade ju fått 3st kanin ungar. :)

Jag blev förälskad i den minsta av dom..   

Den var så liten och gullig, men det var ju dom andra också. :P men den var så lugn och så.

Aja, sen så kom Ida och Julia, och efter kanske 30 sekunder kom Jenna. xD
Men sen så fick dom se ungarna och så och sen gick vi in och satte på första twilight filmen. Och Julia skulle få en godis av Ida och dom satt vid olika soffor så Ida kastade godisen till Julia och Julia fick den i huvet så det gjorde ont.. xd

Men ah och sen vid maten så fick Julia skrattanfall och alla vi andra började skratta åt henne för hon skrattade roligt.. xp

Ja, och sen fortsatte det så...


Men nu ska jag läsa andras bloggar, Ciao! 

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Klocka

You don't speak swedish?

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Omröstning

Vem är den bästa artisten av dom här 10?
 Bruno Mars
 Katy Perry
 Lady Gaga
 Ulrik Munther
 Maddi Jane
 Taylor Swift
 Rihanna
 P!nk
 Justin Bieber
 Micheal Jackson

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Musik

Videoklipp

Videoklipp

Video

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards