Brallize

Alla inlägg den 21 april 2011

Av Alice c: - 21 april 2011 17:30

Jag har skapat en ny blogg som heter: www.brallize.blogg.se


Kika in den och följ mig där istället! ;)♥


Ciao! ♥

Av Alice c: - 21 april 2011 13:30

Jag har skapat en e-mail för er mina bloggläsare.

En e-mail där ni kan kontakta mig om ni kanske är intresserade av att köpa en kattunge av mig, om ni vill fråga nåt, chatta osv.

Det är fritt fram vad ni vill skriva om. 

Jag har en speciell e-mail eftersom jag inte vill ge ut mitt efternamn (som jag gör i min privata e-mail) osv.


E-mail adressen är: brallize.blogg@hotmail.com 


Maila gärna! ♥

Av Alice c: - 21 april 2011 13:15

Jag älskar mina kattungar och eftersom att det här är min blogg så lägger jag upp bilder på dom. Det är jätte kul att ta kort på dom. ☻

Dom här bilderna är tagna när dom är 3 veckor och 1 dag, alltså är dom tagna i måndags. :p


Zinnia:

Zorro:


 Zinnia & Zorro:

 

Zelda:

Zelma:


Helt oredigerade bilder, det är sant, dom är så här söta & vackra.

Av Alice c: - 21 april 2011 12:00

Hey bloggen!

Jag ska strax göra mig iordning, när jag skrivit klart det hära inlägget.

Idag fyller ju mamma år så jag måste fixa en present till henne, men jag vet inte vad! :o kan ni hjälpa mig med att komma på vad jag ska ge henne? :) Det ska vara nånting jag kan göra typ.


Slänger in en bild på vackra Hannah. ♥

  

Värt inlägg, jaaaaa

Av Alice c: - 21 april 2011 09:30

Jag är ledsen för att jag inte skrev nånting igår, men jag hade inte tid!

Kan berätta lite om gårdagen: Jag vaknade, låg kvar i sängen sen ringde Bea och då pratade vi ett tag. Sen vid kanske, eller jag venne, hon kom nån gång iaf! Då var vi med kattungarna ett tag sen så åkte vi till centrum och åt på en pizzeria, vi delade på en kebabtallrik. Sen åkte vi till terminalen och köpte tuggummi, sen cyklade vi till bokhandeln och då köpte jag ett kort till mamma, hon fyller år idag, GRATTIS! ♥ Sen cyklade vi till håkans hembageri, jag köpte wienerbröd och Bea köpte en muffin av nåt slag. Sen cyklade vi till ica och köpte läsk och sen cyklade vi till ett ställe och fikade.

Eftersom att läsen hade skakats så mycket när vi cyklade så fick Bea typ halva läsken över sig!   tihi.

Aja sen när vi var klara så cyklade vi hem till henne och var med hennes kaniner osv. ;)


För er som inte vet så firade jag och Bea ett år tillsammans som bästisar!  


Ska äta frukost nu men skriver mer sen!

Ciao! ♥ 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Klocka

You don't speak swedish?

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011
>>>

Omröstning

Vem är den bästa artisten av dom här 10?
 Bruno Mars
 Katy Perry
 Lady Gaga
 Ulrik Munther
 Maddi Jane
 Taylor Swift
 Rihanna
 P!nk
 Justin Bieber
 Micheal Jackson

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Musik

Videoklipp

Videoklipp

Video

RSS


Skapa flashcards