Brallize

Alla inlägg den 17 april 2011

Av Alice c: - 17 april 2011 22:30

Bea och jag hart typ varit bästisar i 1 år snart så nån gång under lovet så ska vi fira det !

Vi vet inte det exakta datumet, så det får bli någon dag som det passar.


Vi har tänkt att åka in till stan den dagen vi ska fira, då ska vi kolla på bio och kankse köpa något plagg. Sen så ska vi käka på något café eller köpa nånting från ett bageri nära där vi bor. :)


Jag vill se "Hur många lingon finns det i världen" så jag hoppas att det blir den vi går på, eller om det går någon annan bra. ;)


Dom som har sätt filmen "Hur många lingon finns det i världen", är den bra? Värd att se?

Jag tror den är jätte bra! ^^

Av Alice c: - 17 april 2011 20:00

Jag kom hem från kattutställningen vid typ 5 tiden, sen efter ett tag så cyklade jag hem till pappa för jag ska sova här inatt.


Men iaf, jag tog ett par foton som ni kommer att få se nu. ;)

     

På lördagskvällen så skulle jag fixa en sån här reklamskylt om att vi har kattungar till salu, det gick inte så bra... huh ?

Får nog vänta tills dom är lite större att göra ett kort på alla, som blir bra.

Av Alice c: - 17 april 2011 12:15

Nu är jag, mamma och Bea hemma på lunch. :)


Idag fick Hannah ett ex1.

Vi ska inte ställa ut henne på ett tag för hon ska äta upp sig så hon blir tjockare och större.


Vi ska äta typ nu och sen åker vi tillbaka till utställningen sen nån gång. ;))


Ajaa, byebye.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Klocka

You don't speak swedish?

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011
>>>

Omröstning

Vem är den bästa artisten av dom här 10?
 Bruno Mars
 Katy Perry
 Lady Gaga
 Ulrik Munther
 Maddi Jane
 Taylor Swift
 Rihanna
 P!nk
 Justin Bieber
 Micheal Jackson

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Musik

Videoklipp

Videoklipp

Video

RSS


Skapa flashcards