Brallize

Alla inlägg den 14 april 2011

Av Alice c: - 14 april 2011 19:45

Jag kom hem från ridningen för omkring 50 minuter (?).

Idag red vi ute för första gången i år! :D

Vi red i paddocken.

Först red vi en volt runt ridläraren, sen skrittade vi lite på fyrkantsspåret, sen travade vi, sen red vi på mittenvolten, trava, ut på fyrkantsspåret, galloppera osv.

Det var så himla skönt! ♥

Det var typ 15 grader! (L)


Förlåt för den sega uppdateringen, men jag har inte haft tid till att blogga den här veckan och så kommer det fortsätta ända till veckans slut.

Imorn ska jag vara med en kompis, på lördag så är det kattutställning, på kvällen kommer Bea till mig och sover över, sen på söndag åker vi till kattutställningen igen. Men sen på söndagkväll så har jag tid.. xD

Men ska försöka blogga så mycket jag kan ! ...sen är det bara att se hur mycket tid jag har över till bloggandet.


Slänger in 2 bilder på stundens outfit, mina ridkläder!


 

Förresten, I SOMMAR SKA JAG PÅ RIDLÄGER! (LLL)


Nu ska jag träna glosor, sen klockan åtta blir det "Du är vad du äter" ;)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Klocka

You don't speak swedish?

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011
>>>

Omröstning

Vem är den bästa artisten av dom här 10?
 Bruno Mars
 Katy Perry
 Lady Gaga
 Ulrik Munther
 Maddi Jane
 Taylor Swift
 Rihanna
 P!nk
 Justin Bieber
 Micheal Jackson

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Musik

Videoklipp

Videoklipp

Video

RSS


Skapa flashcards