Brallize

Alla inlägg den 13 april 2011

Av Alice c: - 13 april 2011 20:00

Bara jag som älskar honom ?

Jag gillade inte honom förut, men nu har det bara klickat och nu tycker jag han är grym!



Av Alice c: - 13 april 2011 20:00

Jag skrev ju ett inlägg för typ en timme sen, kanske lite mer (?)  aja, men iallafall där skrev jag att jag skulle plugga glosor, men jag började inte förnst typ 5 minutersen eller nåt. x3

Hehe, typiskt mig !


Men jaja nu är jag är igång och måste träna mycket för den här gången är det lite svårare ord än dom jag har haft på ett tag. ;)

Men några ord kunde jag redan sen tidigare, vilket är bra! :D


Aja, men nu ska jag fortsätta att plugga, bye!! ♥


 


Av Alice c: - 13 april 2011 18:45

Jag var med Jenna idag, så jag kunde liksom inte uppdatera nånting. ;)


Efter skolan så åkte vi hem till min pappa (eller okej, vi skjutsade hem Ida och Julia hem till Ida innan vi åkte till pappa) sen åt vi mellis och sen gick vi ut och hoppade på studsmattan. Efter ett tag så cyklade vi hem till min mamma och då var vi med mina kattungar och sen så spelade vi spel på datorn. ^^


Hon åkte hem för typ en timme sen. ;/


Menmen! Jag ska träna på glosorna nu, har inte tränat nånting under hela veckan på dom, så det är nog bra om jag börjar nu. Ska ha läxförhör på dom på fredag, men det hinner jag !


Skriver mer om ett tag! Ciao. ♥

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Klocka

You don't speak swedish?

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011
>>>

Omröstning

Vem är den bästa artisten av dom här 10?
 Bruno Mars
 Katy Perry
 Lady Gaga
 Ulrik Munther
 Maddi Jane
 Taylor Swift
 Rihanna
 P!nk
 Justin Bieber
 Micheal Jackson

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Musik

Videoklipp

Videoklipp

Video

RSS


Skapa flashcards