Brallize

Alla inlägg den 11 april 2011

Av Alice c: - 11 april 2011 21:45

Idag var jag med Beaaa!  

Vi åkte hem till mig efter skolan och åt mellis och så, sen så gick vi ut och studsade på min studsmatta, första gången för i år! Wihoo!

Vi filmade lite då, så det kanske kommer upp på bloggen imorn. ;)

Och sen efter det så åkte vi till stan, då var klockan typ strax efter fem, sen kom vi hem typ 8 eller nåt ;D

Jag fick med mig ett par skor hem, men ni får se bilder på dom imorn. ;)


Nu ska jag strax göra mig iordning för natten och sen sova, jag börjar 9.45 imorn så jag kommer få sova uuut! :D


Förresten, det var 18.5 grader som mest idag, som jag såg iaf. ;D

Och sen ett sommartecken, jag har fått ett myggbett! ;D Okej kanske inte så kul för mig men är det ett sommartecken så är jag bara glad. ;p


Byee! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Klocka

You don't speak swedish?

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011
>>>

Omröstning

Vem är den bästa artisten av dom här 10?
 Bruno Mars
 Katy Perry
 Lady Gaga
 Ulrik Munther
 Maddi Jane
 Taylor Swift
 Rihanna
 P!nk
 Justin Bieber
 Micheal Jackson

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Musik

Videoklipp

Videoklipp

Video

RSS


Skapa flashcards