Brallize

Alla inlägg den 10 april 2011

Av Alice c: - 10 april 2011 20:12

Imorn så har jag NO prov så jag måste plugga lite, men jag känner mig rätt säker på det så det blir nog mer till att rita klart en teckning till bilden och sen duscha och sen sova.


Jag har inte så mycket mer att berätta så jag slutar att skriva nu men jag klämmer in en "dagens outfit" innan jag slutar blogga!  

   

Av Alice c: - 10 april 2011 16:00

Hey, jag och mamma har hållt på med vårat jobb som vi har tillsammans, eller vad man ska säga..?

Vi fotograferade alla kattungarna och fixade på våran hemsida, vi får se om jag kommer länka till min familj hemsida sen, för liksom det står ju numret hem till oss, till mammas mobil och till mammas e-mail.. men vi får se hur det blir om jag gör det eller inte.


Jaja, tänkte att ni ska få se några nytagna bilder på dom.  


Zinnia (hon hette Zoé förut, men vi döpte om henne) :

   

Zelma (hon hette Zillah förut, men vi döpte om henne) :


Zorro:


Zelda:

     

För er som inte fattat det än, vi föder upp katter, fast det här är våran första kull.  

Rasen är maine coon, nån som är intresserad av att köpa någon av mina kattungar, kommentera inlägget så tar jag kanske kontakt med dig. :)


Kattungarna fyller 2 veckor idag, ett grattis kanske ? xd 

Av Alice c: - 10 april 2011 09:49

...Happy Aquarium, eller vad tror ni ?

       

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Klocka

You don't speak swedish?

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011
>>>

Omröstning

Vem är den bästa artisten av dom här 10?
 Bruno Mars
 Katy Perry
 Lady Gaga
 Ulrik Munther
 Maddi Jane
 Taylor Swift
 Rihanna
 P!nk
 Justin Bieber
 Micheal Jackson

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Musik

Videoklipp

Videoklipp

Video

RSS


Skapa flashcards