Brallize

Alla inlägg den 7 april 2011

Av Alice c: - 7 april 2011 20:32

Idag red jag.. :D

Jag red Alladin, ovanligt? Jaaaa. o.O

Nejdå, rider typ alltid honom men det är ju för att han är bäst, right ? yes. GOOD!

Som ni kanske märker så har jag tråkigt.


Aja men iaf när jag skulle rida förbi den där porten i ridhuset som man tar in & ut hästarna så lät det något konstigt så Alladin fick typ panik och började gallopera snett igenom ridhuset. Jag blev ju chockad mest. Men jag gjorde hallt och pustade ut, haha! Nejmen asså jag blir typ rädd när det händer sånt men jag har varit med om det många gånger så jag blir ju inte så rädd som man blir när man typ aldrig vart med om det, jag blir ju bara chockad typ eftersom jag inte var beredd.


Men iaf, nu ska jag träna lite glosor, sen duscha och sen sova. ;d

Byee.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Klocka

You don't speak swedish?

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011
>>>

Omröstning

Vem är den bästa artisten av dom här 10?
 Bruno Mars
 Katy Perry
 Lady Gaga
 Ulrik Munther
 Maddi Jane
 Taylor Swift
 Rihanna
 P!nk
 Justin Bieber
 Micheal Jackson

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Musik

Videoklipp

Videoklipp

Video

RSS


Skapa flashcards