Brallize

Alla inlägg den 4 april 2011

Av Alice c: - 4 april 2011 22:15

IDAG HAR JAG BARA FÅTT 5 bloggbesökare. :OOO

...Jag ska försöka att göra så att jag får fler innan jag går och läggar mig !


Men iaf, jag har läst i genom lite till NO provet, tagit lite kort på Zoé och Zelma, läst bloggar och nu så bloggar jag själv, det trodde ni inte va? xd


Men iaf, nu ska jag hoppa in i duschen och ta en snabbdusch sen så ska jag göra ett till blogginlägg sen så går jag och lägger mig. ;)


Byeee. slänger in en bild på Zoé, när hon var typ 1½ dygn gammal. ♥

 

Av Alice c: - 4 april 2011 20:47

Sådär, nu är måndagens skoldag över! Wihoo!

Eller okej, slutade ju för några timmar sen men jag har ju inte bloggat nånting idag, är ledsen för det! Men jag var med Bea efter skolan idag, ovanligt! Jag vet.


Men iaf, efter skolan så åkte vi hem till mig och var med mina djur ett tag + åt mellis efter det så gick vi ut och sålde lite kakor och godis.

Sen gick vi hem till henne och gick ut med en av hennes kaniner och sen åkte jag hem, jag åkte hem typ halv sju eller nåt.


Nu ska jag plugga lite NO, prov på måndag!

Det här är det tredje NO provet det här året (?), jag har klarat ett och inte klarat en, men jag gjorde omprov på den jag inte klarade och då klaradet jag det! :)


Aja, bye, klämmer in en bild på mig som är tagen...nångång. xd


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Klocka

You don't speak swedish?

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011
>>>

Omröstning

Vem är den bästa artisten av dom här 10?
 Bruno Mars
 Katy Perry
 Lady Gaga
 Ulrik Munther
 Maddi Jane
 Taylor Swift
 Rihanna
 P!nk
 Justin Bieber
 Micheal Jackson

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Musik

Videoklipp

Videoklipp

Video

RSS


Skapa flashcards