Brallize

Alla inlägg den 3 april 2011

Av Alice c: - 3 april 2011 21:08

Jag har nyss varit nere och tagit kort på kattungarna, eller det blev typ inga bra men ni får stå ut med lite halv dåliga kort.   

  

  

  

Asså dom ville inte sitta stilla så det blev typ bara suddiga. :c

Aja bättre än inga bilder alls! ;)


Zelda är på första bilden & Zoé på den andra och tredje.

Ska försöka ta bättre kort imorgon.


Nu ska jag hoppa in i duschen sen blir det till att sova !

Mamma har köpt rostbröd så det är braaa, jaaa. c:

Av Alice c: - 3 april 2011 10:36

Heyyy bloggen!Jag ska vara med Bea idag med, vi ska plugga lite till ett NO prov, tråkigt, men det måste göras !Men det blir nog bra att vi ska plugga för jag har inte så mycket tid till pluggandet nästa vecka. För jag ska vara med typ 2-3 kompisar, ridning, vara i skolan och så kommer jag nog inte vara på topp humör imorn, eftersom min hund ska avlivas imorn på morgonen. Jag vill följa med men om jag följer med kommer jag säkert svimma, jag klarar inte av sånt. När vi skulle till veterinären med min förra katt och kolla om den behövdes avlivas så var jag nära att svimma, jag fick även panik.Jag gråter inte nu, men det kommer nog ikväll.Aja, vi ska också kanske ut och sälja kakor och godis och så kommer vi nog göra nånting mer. ^^Ciao.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Klocka

You don't speak swedish?

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011
>>>

Omröstning

Vem är den bästa artisten av dom här 10?
 Bruno Mars
 Katy Perry
 Lady Gaga
 Ulrik Munther
 Maddi Jane
 Taylor Swift
 Rihanna
 P!nk
 Justin Bieber
 Micheal Jackson

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Musik

Videoklipp

Videoklipp

Video

RSS


Skapa flashcards