Brallize

Alla inlägg den 2 april 2011

Av Alice c: - 2 april 2011 22:07

Heeey bloggen! :D

Saknat mig? JA! Haha nej då. eller jo då, eller nej jag vet inte om ni saknat mig eller inte.

Men iaf, det blev ändrande planer. I förra inlägget så skrev jag ju om dagens planer, men det blev ändrat eftersom att en stund efter att jag skrev det inlägget så sms:ade Bea mig och frågade om hon och jag kunde va så då cyklade jag och Bea hem till min mamma och var med mina kattungar (jag tog tyvärr inga kort på dom, men ni kan få se bilder sen i måndags, bild i repris.)

       

Jupp, sen cyklade Bea och jag gick hem till henne.

Då tatuerade Bea mig, haha inte riktiga tatueringar men hon tatuerade mig med nån leksaksmaskin. Sen åt vi våfflor och efter det så gick vi ut och sålde kakor och godis och vi fick ihop 1000kr! Vi e doktiga flikkor. (YYY) HAHA, jag gjorde "inte" sönder nåns ringklocka/dörrklocka eller va fan det heter! ehe. :c Men gubben märkte det inte! ^^

Ajaaa, jag kom hem typ halv åtta och då satte jag mig vid datorn och lästa någras bloggar sen åt jag middag och sen kollade jag på körslaget och nu sitter jag här. c:


Imorgon kommer det foton, för då ska jag hem till mamma och sen sova där. Oscar, Calle och Sarah (mina halvbrorsor & en av doms flickvän) för att äta middag och säga hej då till min ena hund. Hon ska avlivas på måndag... PLUPLIIIIIIIIIIII, älskling. :'(

Av Alice c: - 2 april 2011 12:40

Äntligen är det lördag, bästa dagen i hela veckan!   


Aja, här får ni se mina dagens planer. ^^


 

Jag vill se hur Zelda (min ena kattunge) ser uuut!

Hon öppnade ju ögonen igår. c:<3


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Klocka

You don't speak swedish?

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011
>>>

Omröstning

Vem är den bästa artisten av dom här 10?
 Bruno Mars
 Katy Perry
 Lady Gaga
 Ulrik Munther
 Maddi Jane
 Taylor Swift
 Rihanna
 P!nk
 Justin Bieber
 Micheal Jackson

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Musik

Videoklipp

Videoklipp

Video

RSS


Skapa flashcards