Brallize

Alla inlägg den 1 april 2011

Av Alice c: - 1 april 2011 23:48

Jag ska alldeles strax gå och lägga mig, jag e tyyyp trött. :D

Men ah, jag har nyss lirat transformice :D

Det spelet eeeeger.

prova spela det spelet? :)


Butbutbut, vi ses imorn!

CIAO!


Ni får en bild från när jag spelade transformice nyss. :*

  

Dålig kvalité på bild, ja

Av Alice c: - 1 april 2011 22:28

TJENARE MANNEN (Ove Sundberg style..)

Men iaf, jag har inte så mkt att berätta ?

Just nu så messar jag med 2 st som heter Klara och Ebba, haha snart har jag namnsdag. Den 27 april äre. Då har Engelbrekt namnsdag. Vi bestämde i 4:an att jag hette Engelbrekt, Ebba hette Tor-Leif och Klara Herr Fågelman, advokaten. HAHA minnen. ♥


Men iaf under kvällen så har jag kollat på Talang, det var nån som sjöng as bra. :o

Den där killen som är son till den där Nadja som var med i kväll...


AJA, BYE.


NEJ, nu messa Tor-Leif att hon inte orkar sms för hon typ sover. (SKOLAN TAR JU ALL SIN KRAFT!! Grr..     )


Av Alice c: - 1 april 2011 18:28

Jag e en doktig flikkah, jag har varit ute och plockat upp raketer från nyårsaftonen & jag har plockat upp träpinnar. ^^

Jag fick 20 kr för det. c:

Bränner väll upp det på godis imorgon...

Fast jag får ju 20kr till godis så det kanske blir godis för 40kr imorn ?

Jajajaja vi får se.


Mamma sms:ade mig för en liten stund sen och sa att Zelda (en av mina kattungar) hade öppnat sina ögon! :DD<3

...Och dom andra honorna var på väg.

Men hanen är inte påväg än. ;/ men han börjar väll kanske i kväll ? :)


AJA! Nu ska jag väll göra nånting sen ska jag göra nånting. CIAO!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Klocka

You don't speak swedish?

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011
>>>

Omröstning

Vem är den bästa artisten av dom här 10?
 Bruno Mars
 Katy Perry
 Lady Gaga
 Ulrik Munther
 Maddi Jane
 Taylor Swift
 Rihanna
 P!nk
 Justin Bieber
 Micheal Jackson

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Musik

Videoklipp

Videoklipp

Video

RSS


Skapa flashcards