Brallize

Alla inlägg den 26 mars 2011

Av Alice c: - 26 mars 2011 13:21

HAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAH.

Igga min failade header. Jag har råkat skriva "My life in worlds & pictures"

HAHAHAHHA, mitt liv i världar och bilder. AHAHA.


Jag ska genast byta header. :S


Men iaf, Bea och jag ska inviga våra cyklar idag så vi ska cykla till centrum och köpa chips och så och ska vi hem och kolla på film, myyysigt. (L) Grr... 

HAHA nej jag måste lugna ner mig.  


Ciao, slänger in en bild på dagens outfit.


   

Av Alice c: - 26 mars 2011 11:21

Som ni vet så har jag ju bytt blogg.

Men jag orkar inte fixa den bra & så så jag kanske stannar här ändå, lat som jag e. ehe. 8D


Menmenmen det är ju inte säkert att jag byter tillbaka men ifall att jag byter tillbaka så vill jag inte att den här bloggen ska ligga död och att jag tappar läsare, så jag tänker uppdatera här lite då och då. ;D


Menmen i går kväll somnade jag 9.30 amg, lite tidigt bara ? :o

Antingen så tar skolan så mycket energu av mig eller så var Let's dance så tråkigt igår. HAHA.


men, hej då för en stuuund .

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Klocka

You don't speak swedish?

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Omröstning

Vem är den bästa artisten av dom här 10?
 Bruno Mars
 Katy Perry
 Lady Gaga
 Ulrik Munther
 Maddi Jane
 Taylor Swift
 Rihanna
 P!nk
 Justin Bieber
 Micheal Jackson

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Musik

Videoklipp

Videoklipp

Video

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards