Brallize

Alla inlägg den 23 mars 2011

Av Alice c: - 23 mars 2011 20:46

Hejhej, nu är jag hemma igen.

Jag var ju på Kängan (en fritidsgård).


Men asså det var någon liten dryg kille där som krama om mina ben så att jag typ ramla och aa.  

Aja det är alltid någon dryg liten kille där, så jag får väl helt enkelt skylla mig själv som går dit när jag vet att det alltid är någon dryg kille där. :S


Men ja, jag ska nog börja med mina glosor, ska ju ha läxförhör på dom på fredag och jag har inte ens börjat med dom. :o

Och jag har inte gjort läxförhör på förra veckans glosor än (eftersom jag var sjuk) men jag får väl göra dom imorgon på engelskan. ;)


Men Yay, jag har glosor om hästar den här veckan :D


A men bye.

Av Alice c: - 23 mars 2011 17:48

HEJ. :)

Jag slutade typ 5 över 3 eller något idag, skulle egentligen slutat 10 över men vi fick gå lite tidigare. ^^

Men efter skolan så stannade Bea, jag & Julia i skolan och spelade pingis.

Men sen så kom Måns, Adam och Joel så då körde vi rundpingis med dom. ^^

Det var kul, speciellt när jag inte är helt kass på pingis!   

Men det spelar ju roll vem man kör med, hur man håller racket och sånt. ;)


Menmen snart ska jag till ett ställe som kallas Kängan. Det är en fritidsgård som är på min förra skola. Jag ska dit med Bea och så. Vi ska bara vara där ett tag, kanske till stängningsdags om det är så kul. ^^


Ciao.

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Klocka

You don't speak swedish?

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Omröstning

Vem är den bästa artisten av dom här 10?
 Bruno Mars
 Katy Perry
 Lady Gaga
 Ulrik Munther
 Maddi Jane
 Taylor Swift
 Rihanna
 P!nk
 Justin Bieber
 Micheal Jackson

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Musik

Videoklipp

Videoklipp

Video

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards