Brallize

Alla inlägg den 19 mars 2011

Av Alice c: - 19 mars 2011 22:26

Hey bloggen !

Sorry för den sega uppdateringen, men jag är liksom sjuk så jag orkar inte blogga så mkt.

Jag har haft hög feber hela dagen, blää. :c


Jag vill bli frisk så jag orkar ta kort till bloggen, orkar blogga om intressanta saker igen osv osv. Men liksom jag har inte orken när jag har 39 graders feber.


MEN IAF, jag sitter här och svettas och moffar i mig popcorn, intresseklubben antecknar


jaaaaaaaaaaa, nu orkar jag inte blogga mer. ciaaaaaaaaaaaao.

(Ni kanske märker att jag har tråkigt, mjaaaaaaaaaa.)

Av Alice c: - 19 mars 2011 12:05

Nu har jag fixat en ny omröstning här på bloggen, så det är bara att skrolla ner och kryssa i den rutan du vill.   


  

Av Alice c: - 19 mars 2011 11:01

USCH! Jag som trodde jag var typ frisk igår, men nu idag så har jag 39.3 graders feber, hosta, snuva & ont i huve.

Asså jag sitter här och svättas som en gris.

Är det hundra grader eller ? :c


Uppdateringen kommer inte vara lika hög som förut idag.

Jag orkar liksom inte göra något som jag kan skriva om och jag orkar nog inte heller blogga så mkt för den delen heller.


Butbutbut, jag är välldigt sugen på pannkaka just nu, fast det är jag ju typ alltid. :o

Men jag är extra sugen idag för det skulle passa fint med pannkaka, sylt och grädde. ♥

Kan fråga mamma om vi kan äta det till lunch.


Ciao!

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Klocka

You don't speak swedish?

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Omröstning

Vem är den bästa artisten av dom här 10?
 Bruno Mars
 Katy Perry
 Lady Gaga
 Ulrik Munther
 Maddi Jane
 Taylor Swift
 Rihanna
 P!nk
 Justin Bieber
 Micheal Jackson

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Musik

Videoklipp

Videoklipp

Video

RSS


Skapa flashcards