Brallize

Alla inlägg den 14 mars 2011

Av Alice c: - 14 mars 2011 20:47

Nu har jag färgat håret!

Just nu är det mörkbrunt, men det är ju fortfarande blött, eller mer fuktigt så aa det blir inte så mkt mer skillnad än vad det är nu. ;)

Men ni får en bild på resultatet imorn istället, för då är det ju helt klart ;D


Men iaf, just nu så kollar jag på Familjen annorlunda och efter det så blir det En unge i minuten!


Men nu börjar det igen, ciao!


 

Av Alice c: - 14 mars 2011 18:39

Hey bloggen.

Nu efter skolan så har jag typ bara ätit, spelat transformice, pluggat glosor, bloggat och läst andras bloggar. ^^

Asså öhh! Jag som typ längtade tills att jag skulle få läxor eftersom jag inte haft läxor på flera veckor (jag vill ha läxor när jag inte haft läxor på ett tag, jag vet jag e konstig). Men nu vill jag inte ha läxor mer! xd

Aja skönt att jag bara har en läxa iaf. ^^


btw, jag ska strax färga håret men ska nog ta en dagens outfit bild först ;D


BILD I REPRIS!

Av Alice c: - 14 mars 2011 16:39

Hej kära bloggläsare!   

Nu är måndagens skoldag ÄNTLIGEN över! Usch, jag verkligen hatar måndagarnas skoldagar.

Jag börjar 08.15, slutar 15.20 och sen så har jag bara tråkiga lektioner! NO, ämnesfördjupning, bild och matte. Och i dag hade vi DUBBELMATTE! Fyfan, vi hade det på ämnesfördjupningen. Egentligen så skulle vi ha matte på NO:n också för min klass NO lärare var hemma, men vi protesterade och sa att vi INTE vill ha trippelmatte på en dag, så vi slapp och kollade på film istället, YEAH!

Haha, det ända vi gjorde på NO:n var att kolla på 2 filmer, men det var om nå djur så jag halvsov istället. ^^


Menmen om ett litet tag så ska jag ju färga håret, som jag skrivit tidigare.

Men ingen har gissat på vilken färg jag ska färga det, men det är ju erat fel om ni inte gissar för då kan ni ju inte få länkning som ni får om ni gissar rätt.. ;)

Men jag kan ge er lite tips på vilken färg det kommer bli.. Det blir blont, mörkare brunt, svart eller rosa.   


  

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Klocka

You don't speak swedish?

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Omröstning

Vem är den bästa artisten av dom här 10?
 Bruno Mars
 Katy Perry
 Lady Gaga
 Ulrik Munther
 Maddi Jane
 Taylor Swift
 Rihanna
 P!nk
 Justin Bieber
 Micheal Jackson

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Musik

Videoklipp

Videoklipp

Video

RSS


Skapa flashcards