Brallize

Alla inlägg den 13 mars 2011

Av Alice c: - 13 mars 2011 18:43

...Mamma kände sig typ sjuk eller något.

Hon låg i soffan och sa att hon inte orkade hjälpa mig eftersom typ hennes mage mullrade och hon var trött, så jag färgar håret imorn istället.   

Men gissa på vad det kan tänkas vara för färg jag ska färga håret, den som gissar rätt får ju länkning. ;)


Men iaf, jag är hos pappa nu och har varit det i ett tag.

Jag åt kebabrulle till middag, niiiice!

Asså herregud, vem orkar äta en hel kebabrulle? Jag orkade inte ens halva den fast jag åt en halv ändå (tvingade i mig det sista av halvan, haha vrf gjorde jag det? xd) Meeen den var as god iaf. ^^


Asså guuud vad jag önskar att ni som har bra blogg uppdaterar oftare!   

Fattar inte ni att datanördar vill det? Haha buhuhuhu.


Nu ska jag typ läsa, ciao!

Av Alice c: - 13 mars 2011 15:05

Jag kom nyss hem från en långprommis med mamma och hunden Iza. ^^

Det är skönt att det börjar våras, isen och snön håller på att smälta bort.


Menmenmen, jag ska strax färga håret, får se hur det blir sen. ^^

Ni får inte veta vilken färg det kommer bli, ni får gissa själva. :)

Blir det rosa? svart? Blond? ljusbrun? mörkbrun? blått?

gissa på!

Den som gissar rätt får en länkning.


När jag färgat klart och det har fått torka en stund så ska jag åka till pappa och sen sova där.

Toblerone here I come! nejdå.


Slänger in en bild på Iza.♥

  

Av Alice c: - 13 mars 2011 11:30

Jag gick upp typ 8.40 för jag var kissnödig och sen så orkade jag inte gå och lägga mig igen för då skulle jag bara somna om och vakna sent, som jag alltid gör när jag somnar om.


Men iaf, Hannah, min katt är helt crazy just nu. 

Hon springer runt som om hon hade en raket i baken och ser typ helt förskräkt ut ?

Haha.


Idag har jag typ inget bestämt som jag ska göra.

Jag ska väll till pappa senare och sen sova där. Jag har liksom mina daim kvar + min toblerone.. ♥

Haha, nej asså jag måste sätta godisförbud på mig. Kanske i 3 veckor ? Mer klarar jag inte..

ehe.


MEN nu ska jag inte hålla på och babbla om tråkigheter som godisförbud. ;)

Ciao!


Förresten, spana in coola familjen. ^^

  

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Klocka

You don't speak swedish?

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Omröstning

Vem är den bästa artisten av dom här 10?
 Bruno Mars
 Katy Perry
 Lady Gaga
 Ulrik Munther
 Maddi Jane
 Taylor Swift
 Rihanna
 P!nk
 Justin Bieber
 Micheal Jackson

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Musik

Videoklipp

Videoklipp

Video

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards