Brallize

Alla inlägg den 12 mars 2011

Av Alice c: - 12 mars 2011 22:42

Jag har ingen bild på mig för ett årsen i den här datorn så jag tar dag 12 nu istället för dag 11! ;)


Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.
Dag 2 – En person jag vill träffa just nu.
Dag 3 – en bild på vad du har på dig
Dag 4 – Berätta hur din klass är.
Dag 5 – Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.
Dag 6 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.
Dag 7 – Bild på mig och min bästa vän.
Dag 8 – En bild på mig idag och vad jag hade på mig.
Dag 9 – Någonting jag oroar mig för.
Dag 10 – En bild på ett ställe jag vart på.
Dag 11 – En bild på mig själv för ett år sen.
Dag 12 – Vad jag åt idag.
Dag 13
 – En bild på det jag köpte senast.
Dag 24 – Min favorit film.
Dag 15 – En bild på mig själv som är tagen utav någon annan.
Dag 16 – En låt som du älskar
Dag 17 – Min favorithögtid.
Dag 18 - Min favorit årstid och varför.
Dag 19 - berätta om din bästavän
Dag 20 - vad är din högsta önskan   
Bild i repris!
Ömh, jag åt ugnspannkaka idag :D
+ så åt jag mackor till frukost och hasselbackspotatis *stavning* med något slags kött jag inte kan namnet på... ;)
 
Av Alice c: - 12 mars 2011 16:41

  

Herregud Kissie...

Jag irreterar mig på henne, hon bantar ju så snart kommer hon ju se ut som en tändsticka ?

Hon väger 48kg. 48 KILO!

Jag väger 42kg och jag är 13år och 42kg är normalvikt i min ålder.

Och sen när är man tjock när man väger 70kg och är 19år ?

Min brorsa vägde 70kg när han var 18år och det är ju lite! 


Öh, hej då. 

Av Alice c: - 12 mars 2011 16:09

1. Det första du tvättar i duschen? händerna
2. Gillar du kaffe? Nej, jag tycker det smakar urban..
3. Hur mår du just nu? sådär, har tråååkigt. :c
4. Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på? - Öh, vad betyder crush ? xD Jag är seg, jag vet .
5. Berätta om din senaste dröm: Öh, har glömt den. :'(
6. Skulle du kunna äta din favoritmat under en hel månad utan att tröttna på det? Njaa, jag tror jag skulle tröttna på det.
7. Vad vill du ha just nu? SOMMARLOOOV :D
8. Har du räknat till 1000 någon gång? Nä. Men jag har räknat till 10.000 (katten musen tio tusen!)
9. Biter du i din glass eller slickar du bara på den? SLICKAR!
10. Använder du smileys? ÖF KÖRS! ;3
11. Har du träffat någon kändis? men ja. .-. Jag har fått en kram av Erik Segerstedt och Mattias Andréasson. :3 Danny står på tur... HAHA nej då..
12. Gillar du keso? Jupp.
13. Vilken låt hade du sist på huvudet? Girls just wanna have fun
14. Hur många länder har du besökt? 5st, Sverige, Finland, Turkiet, Cypern & Egyptien.

15. Är dina föräldrar stränga? Nej, inte speciellt
16. Skulle du kunna hoppa fallskärm? Nja, kanske
17. Glittrar någonting i ditt rum just nu? Nope
18. Brukar du hyra film? Nej, men gjorde det ibland när jag var mindre.

19. Var kommer du vara på lördag? Home, det är lördag nu

20. Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY? Neje

22. Vad åt du till lunch? ugnspannkaka
23. Har du lockigt hår? Nej ;)

24. När grät du senast? Igår.

25. Har du gått in i en vägg någon gång? Nej, tror inte det 
26. Favoritårstid? SOMMAR!
27. Vem höll du senast i handen? Brukar inte hålla i hand så...

28. Sover du med TVn på?
29. Tycker du att du är gammal? Nej, jag är ju 13 år, liksom jag är fortfarande liten.

30. Är du mörkrädd? Nej
31. Gillar du ditt liv just nu? nej.
32. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha? självklart
33. Har du bra syn? Ja
34. Var är dina föräldrar just nu? Mamma är i köket med 2 kompisar och pappa har jag ingen aning om.
35. Vad har du på dig just nu? jeansleggins & en grå tröja där det står: LIVING IN PEACE.

36. Vad var det senaste du köpte? En hårborste.
37. Hatar du mer än 3 personer? Ja, och MÅNGA fler.

38. Använder du sushipinnar? När jag äter wook så använder jag sushipinnar

40. Äger du ett vapen? Japp
41. Gillar du ditt hår? På utséendet, ja.
42. Gillar du dig själv? Japp.

Av Alice c: - 12 mars 2011 15:06

Efter att jag hade skrivit klart förra inlägget så gick jag ner och då såg jag Vera ligga i en korg högst upp i en hylla... ♥

Det är typ hennes favorit plats. :o


Men jag tog några kort på henne bara för att hon är så söt.


    

Av Alice c: - 12 mars 2011 14:45

Hej bloggen :D

Hitills idag så har jag typ bara tråkat.. :/

Jag har läst, suttit vid datorn, gått ut med Iza (hunden) och ätit.

Två av mammas kompisar kommer snart... eller dom skulle ha kommit för 75 minutersen men dom är liiite sena bara ;)

Och sen så kommer en annan av mammas kompis hit och sover här. Vi ska kolla på Melodifestivalen, såklart ;)

Hoppas Danny vinner ! Eller Sanna...

Bara inte Sara Varga, Linda Bengtzing eller The playtones vinner så är det okej. :)

Alla dom 3 suger. Jag fattar inte att dom kom till final. o.O

 

Menmenmen jag ska nog hitta på något, jag bloggar mer sen, ciao!

Av Alice c: - 12 mars 2011 11:07

Gif Created on Make A Gif

Jag provade en coolig sak, för visst äre coolt ? 8)

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Klocka

You don't speak swedish?

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Omröstning

Vem är den bästa artisten av dom här 10?
 Bruno Mars
 Katy Perry
 Lady Gaga
 Ulrik Munther
 Maddi Jane
 Taylor Swift
 Rihanna
 P!nk
 Justin Bieber
 Micheal Jackson

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Musik

Videoklipp

Videoklipp

Video

RSS


Skapa flashcards