Brallize

Alla inlägg den 11 mars 2011

Av Alice c: - 11 mars 2011 23:04

Ni e doma hestar idag ni. :'(

Jag har haft en låååg statistik idag. :c

Just nu har jag bara fått 17 besökare idag! Jag brukar få kanske ca 25st besök även fast jag inte gjort något inlägg på hela dagen så jag har haft låååg statistik idag. :'(


Menmenmen, jag ska väll göra några till inlägg innan jag går och lägger mig, kanske 2 ? eller 1 vi får se. ;)


Men jag ska nog fixa lite med bloggen så det kommer nog komma något nytt... tror jag kommer ändra textstil, den här är ganska tråkig. :S


Slänger in en låt jag lyssnar på just nu. ;)


Av Alice c: - 11 mars 2011 22:22

             Det är så här lååång tid kvar tills jag fyller år igen. :c

Eller, jag fyllde ju för mindre än en månad sen, men ändå, jag vill ju få maaassa presenter igen. :'(

Jajajjaja man kan väll inte fylla år varje dag. ;S

Av Alice c: - 11 mars 2011 19:16

     

Om jag skulle vinna så skulle jag vilja vinna den här t-shirten i storleken S! ;)

  

Moas blogg heter: www.epicfaiil.se

Och om du vill kika in på sidan där tröjan finns + andra coola och snygga tröjor så ska du gå in på www.stellko.com   

  

Av Alice c: - 11 mars 2011 19:04

Sarah och Calle kom för ett litet tag sen.

När dom kom så satte vi oss och åt citronkyckling & nå potatis grejjs.

Calles kompis var tydligen på akuten, han hade hjärninflamation eller nått sånt ?

Blubeliblubbblubb, hoppas inte det är farligt ...


Men iaf jag ska ner och umgås lite mer & göra dippsås. ^^

jag ska göra en hemgjord, för det är mkt nyyyyyttigare säger mamma.

ÅH! Hon ska alltid vara så nyttig. Jag får bara äta cheerios, marmelad & óboy på helgerna till frukost ! Osv. .-. Är era mammor också så ?


Menmenmen, jag har tyyyp tråkigt så ska kolla någras bloggar och sen gå ner. ;)


Byee.

Av Alice c: - 11 mars 2011 16:21

Hey blöggen!

Nu är det helg, WIHOO!

Jag har verkligen längtat till att det ska bli helg, jag orkar liksom inte gå i skolan, det är liksom tråkigt, men det gör väll dom flesta ? xd


Men iaf, jag och mamma åkte till centrum efter skolan och köpte massa saker, sen åkte vi och hämtade min ena brorsa, den andre + den vi hämtades flickvän kommer typ om 30-60 minuter. Dom ska äta middag med oss. :)


Skolan var seg men lunchrasten var nice. :)

Jag var med Bea & Jenna, vi typ, ja vad gjorde vi ? xd

Haha men vi gjorde väll nånting. :)

Och AH <3 Jag gick ut i bara tröja och strumpor (plus byxor osv ofc.) för att det var så varmt ute, WIHO! Våren är här :D


butbutbut nu ska jag väll sluta blogga, blev sådär långt inlägg.

Men nu ska jag typ gå in på facebook eller nått, ciao!


        

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Klocka

You don't speak swedish?

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Omröstning

Vem är den bästa artisten av dom här 10?
 Bruno Mars
 Katy Perry
 Lady Gaga
 Ulrik Munther
 Maddi Jane
 Taylor Swift
 Rihanna
 P!nk
 Justin Bieber
 Micheal Jackson

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Musik

Videoklipp

Videoklipp

Video

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards