Brallize

Alla inlägg den 3 mars 2011

Av Alice c: - 3 mars 2011 19:17

Nu sitter jag i min säng med Bea, vi ska sitta en stund vid datorn innan maten och sen ska vi kolla på Sveriges värsta bilförare, sen börjar vi lana ;D


På ridningen så red jag en häst som heter Flamingo, jag har ridit henne 1 gång förut och då bockade hon, gissa vad hon gjorde den här gången? BOCKADE.   

Det är läskigt tycker jag, men jag ramlade inte av. Och så fortsatte jag och så, jag gallopperade också. ^^ Jag är nöjd att jag inte blev rädd och inte vågade rida mer, att jag vågade rida mer och tillochmed galoppera blev jag stolt över. ^^


Bea ska KANSKE skapa en blogg i natt. Men hon vill att ni ska säga om ni tycker hon ska skapa en blogg eller inte. 

Så kommentera det här inlägget om ni tycker att hon ska skapa en blogg eller inte.

Kommentera ja för jag vill att hon ska skapa en blogg.. x) ;)


Jag bloggar mer sen, jag ska ju sitta vid datorn lääänge till, eller jag ska ju ta paus när vi äter + när vi kollar på Sveriges värsta bilförare. ;p

Av Alice c: - 3 mars 2011 12:31

Ikväll så ska jag lana, det blir 3:dje gången i mitt liv eftersom jag lanade 2 nätter i rad förra gången, hihi ! ;)

Jag ska lana med Bea, hon e min bestaven. <3


Men iaf, vi ska åka till stallet tyyyp 15.45, i think ?

Amen iaf, vi ska hålla på med hästarna och sååå innan ridningen. ZINGO HERE I COME!

  

Japp, och sen typ 17.00 ska vi gå in i klubbrummet och jag ska välja häst och sen göra iordning den... ;)

Jag är näst sist på att välja häst idag, hoppas jag får en bra. :S

Aja, förra veckan så jag var jag ju sist och då fick jag Loffe och jag giiillar honom men det gör typ ingen annan så jag kanske får honom idag med ? om inte jag får nån annan dåe. Men jag hoppas jag får Alladin. <3

Mina 2 absoluta favisar, Zingo och Suprise är halta så...   


Men iaf, efter ridningen så åker vi hem till mig och duschar och äter middag sen så ska vi kanske göra nånting och sen börjar vi lana... eller vänta vi skulle ju kolla på Sveriges värsta bilförare klockan 8 också.. men ah vi ska bara kö vårat race och så får vi se hur det blir. hehe.

Av Alice c: - 3 mars 2011 12:23

Ärvd tröja, fick den i söndags.


    

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Klocka

You don't speak swedish?

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Omröstning

Vem är den bästa artisten av dom här 10?
 Bruno Mars
 Katy Perry
 Lady Gaga
 Ulrik Munther
 Maddi Jane
 Taylor Swift
 Rihanna
 P!nk
 Justin Bieber
 Micheal Jackson

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Musik

Videoklipp

Videoklipp

Video

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards