Brallize

Alla inlägg den 2 mars 2011

Av Alice c: - 2 mars 2011 22:25

Hej, sorry för den sega uppdateringen idag...

Men jag skrev ju där inlägget om att jag skulle gå till Bea, och sen gick jag ju och sen va jag med Bea. Sen när vi slutade va så satt jag mig vid datorn och spelade www.en.transformice.com med Bea och så och vi slutade nyss, vi har alltså spelat det spelet i lite mer än 3 timmar, Haha! :D


Men jag skriver ett inlägg om det hära "20 dagar framåt" efter det här inlägget, så "vi ses där" ;)


    

Bea

Av Alice c: - 2 mars 2011 12:20

Hej bloggen!

Jag ska gå till Bea nu. Vi ska va idag om ni inte fattat det än.. ? Haha. ^^

Jag ska gå till henne och när jag kommer dit så ska vi äta kinamat, sen så hittar vi väll på något att göra.   

Det var länge sen jag åt kinamat. :o


Menmen, jag kanske skriver ett inlägg när jag är hos Bea, det beror på om vi sätter oss vid datorn eller inte.   


Men nu ska jag gå, ciao!

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Klocka

You don't speak swedish?

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Omröstning

Vem är den bästa artisten av dom här 10?
 Bruno Mars
 Katy Perry
 Lady Gaga
 Ulrik Munther
 Maddi Jane
 Taylor Swift
 Rihanna
 P!nk
 Justin Bieber
 Micheal Jackson

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Musik

Videoklipp

Videoklipp

Video

RSS


Skapa flashcards