Brallize

Alla inlägg under februari 2011

Av Alice c: - 13 februari 2011 10:17

Nu har jag gjort en ny signatuuur och bytt textsnit!    

Jag har ju nästan alltid haft comic sans MS, så jag kände för att byta textsnitt. ^^

Och så har jag tröttnat på min förra signatur, eheh.

 

Men iaf, idag vaknade jag tidigare än vad jag brukar här hos pappa, jag vaknade typ 9 men jag låg kvar och vilade lite ett tag.   

 

Vilken signatur tycker ni är snyggast? min gamla eller den nya?

 

  

   

 

Den nya är kanske lite tråkig ? eller är den bättre än den gamla? KOMMENTERA SVARET!   

Av Alice c: - 12 februari 2011 21:57

Haha, vad sjutton håller bebisen på med i videon ?

Haha, kolla in!   


Av Alice c: - 12 februari 2011 21:40

NEEEJ VARFÖR ÅKTE KRISTIAN UT?!?!!? Han var ju bra.

Eller vad tyckte ni ?


Och förra veckan, Jonas Matsson var ju också bra, men Danny var ju helt klart bäst av dom i första delfinalen. Det tycker väll alla som har fungerande ögon och öron ?






  

Av Alice c: - 12 februari 2011 19:27

Ja, som rubriken säger, jag pluggar. Och jag pluggar inte något roligt ämne, för jag pluggar NO!!

Det är något om farosymboler. Jag vet inte riktigt vad man ska kunna, men Bea sa att man skulle veta vad alla symbolerna betyder. Fast hon visste inte riktigt, så jag smsade Jenna och frågade henne om hon visste vad man skulle göra. Och gissa vad hon svarade?

"Inte vet jag, jag visste inte ens att vi hade nån läxa" HAHA oj då Jenna. :S


Men jag läser väll på typ allt om det och hoppas på att det går bra !


Jag lyssnar på spotify, en låt från Eurovision song contest 2010, låten från Cypern. Och jag vet att ni inte tänker "Jaha, den" så därför får ni se ett youtube klipp på låten.


Jag vet att ni dreglar, ni behöver inte erkänna det, jag vet det redan.


  

Av Alice c: - 12 februari 2011 19:23

Ja, rubriken säger typ allt.

Jag har alltså gjort en ny omröstning till er.

Den här gången så ska ni svara på vilken blogg ni tycker är bäst, självklart kom inte alla bloggar som finns med, men jag tog kända bloggar, min blogg och eran blogg.


Ni får jätte gärna vara med och rösta på eran favorit!   


    

Av Alice c: - 12 februari 2011 16:14

Snart så ska jag åka och köpa gooodis.   

Har saknat godis, haha. Men ändå vill jag banta.

Haha, jag kanske blir påverkad av Kissie? Hon snackar ju om banting varje dag i sin blogg. Jag vill ha smalare ben än vad jag har.   


Slänger in en bild på google jag hittade, mums sån här godis vill jag ha, eller?

Haha.

  


    

Av Alice c: - 12 februari 2011 11:52

Good morning!

Det är lördag och det är sol ute, hääärligt. c:

Jag vaknade typ 10.15 men låg kvar i sängen till typ 10.45 för jag var så trött, gick ju la mig sent igår. ;) typ kvart i 2 eller något sånt. ;)


Idag ska jag kanske vara med Bea.

Och idag så fyller min farfar och faster år idag, men jag vet inte om jag vill komma för jag tycker inte jag har en rolig släkt tyyyp. ehe.

Men dom är liksom inte min typ.


Ett inlägg med bilder på mig från när jag var liten kommer upp på bloggen idag, whiii.


Nu ska jag typ göra... nånting, jag vet inte vad. x)


  

Av Alice c: - 12 februari 2011 01:01

Hey.

Statistiken är/vart ganska låg nu på sista tiden, kanske är det för att det är seg uppdatering? :S

Jag ska försöka fixa det !

Jag vill ju ha en ofta uppdaterande & bra blogg, men det blir ju ingen ofta uppdaterande blogg för att man vill det ? Man måste ju skriva inlägg ofta för att den ska uppdateras ofta ! ehm, jaow. Nu vet ni det! Haha, ni visste nog det innan, om ni inte är helt efter.. oj nu va jag lite taskig kanske ? Men jag e trött, ska lägga mig efter det här inlägget.   


Eller.. jag slutar med inlägget nu så jag kommer i säng så fort som möjligt !


Ni får se en bild på denna månads statistik! :)


  


  

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Klocka

You don't speak swedish?

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Omröstning

Vem är den bästa artisten av dom här 10?
 Bruno Mars
 Katy Perry
 Lady Gaga
 Ulrik Munther
 Maddi Jane
 Taylor Swift
 Rihanna
 P!nk
 Justin Bieber
 Micheal Jackson

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Musik

Videoklipp

Videoklipp

Video

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards