Brallize

Alla inlägg under februari 2011

Av Alice c: - 17 februari 2011 20:08

Hejhej bloggen!

Min födelsedag idag, wihoo!

Hittils har jag fått 36 grattisar på fb   


Jag ber om ursäkt för att jag inte skrev nånting igår, men jag var med Jenna och kom jag hem typ 19.30 och sen kommer jag inte ihåg vad jag gjorde, men nånting gjorde jag iaf, haha!


Jag gick nyss in på min blogg och kollade om jag fått någon kommentar och statistiken, och jag hade fått 21 läsare igår och 10 idag! 21 läsare på en dag, det är mitt nya rekord! Haha, kanske inte så många, men för mig är det många eftersom jag brukar ha som max 14/16 läsare per dag.   


Ska hoppa in i duschen nu, skriver mer snart! Bilder på mina presenter kommer också upp, men dom kommer imorn, lördag eller på söndag, beror på när jag får tid över till det!


  

Av Alice c: - 16 februari 2011 08:12

♥ Dag 1 - En bild på mig, + 10 info
♥ Dag 2 – Min kärlek.
♥ Dag 3 – När jag var liten.
♥ Dag 4 – Mina bästa vänner. 
♥ Dag 5 – Det här hade jag på mig idag.
♥ Dag 6 – Det här får mig att gråta.
♥ Dag 7 – Mina drömmar.
♥ Dag 8 – Min favoritresa.
♥ Dag 9 – Min senaste födelsedag.
♥ Dag 10 – Den här dagen för precis ett år sedan.
♥ Dag 11 – Min önskelista. 
♥ Dag 12 – Om jag blev tvungen att byta utseende med någon, skulle jag byta med..

Ska jag ha sånt här grejjsemojjs?  JA/NEJ

Av Alice c: - 15 februari 2011 19:48

Hey, sitter här med Vera i knät.   

Jag har nyss ätit middag, det vart kebabspett & pom fritt!   

Gott!


Jag ska väll bara sitta vid dator resten av kvällen eller hitta på något.

Jag har typ ingen läxa den här veckan! Den ända läxan är SO läxa, och det är att man ska fixa redovisningen inför på fredag.    JAG HATAR ATT REDOVISA!! Och den här gången så ska vi göra en "levande redovisning" Grr..   


På fredagar så slutar jag ju 14.25, men inte nu på fredag för min engelska lärare ska på möte klockan 14.00 så vi slutar 14.00 men vi som ska med bussen får gå tidigare för bussen går 13.45 så jag kommer väll sluta senast 13.40   


    

Av Alice c: - 15 februari 2011 18:55

Mamma kom in för en liten stund sen och berättade om att det fanns en artikel på aftonbladet.se om dom här "populära" mössorna med en liten tofs på. 

Vet ni, dom föder upp en slags räv som dom sedan dödar BARA för att kunna få päls från deras svansar som dom kan ha som tofs på en mössa, HELT SJUKT! köp inte sånna mössor, så är ni vettiga!!

Och Pernilla Wahlgren som är 40år, har en blogg där hon skriver som om hon är 14 år!

Hon är ju töntig! Jag trodde inte att hon skrev så på sin blogg. Och hon reklamerar mössan på sin blogg! 


  

Den är ju inte ens speciellt snygg!


Här är en bild från aftobladet med några av rävarna som dom dödat bara för att göra den där tofsen på mössorna! 


  

Vad tycker ni om det här? Är det rätt att döda små stackars djur bara för vårat mode?! NEJ DET ÄR HELT KLART FEL!!

Av Alice c: - 14 februari 2011 21:48

Glad alla   - dag mina kära bloggläsare!! <3

Tack för att ni läser min blogg att ni kommenterar nån gång, iaf. :)


Alla hjärtans dag har jag firat med att göra kort på bilden, fikat på matten (om det äns ska höra till firandet...), ätit semla, ätit extra god mat och ätit alladin hjärtan! :D


Hur har ni firat dagen ? eller ni kanske inte firar det? min familj gör det iaf. ^^)
It's nice.


Nu börjar Spårlöst igen, så måste sticka! Ciao. 

Av Alice c: - 14 februari 2011 21:14

    Jag kommer inte ihåg vart jag köper kläder, så ah ;p

Av Alice c: - 13 februari 2011 19:10

När jag frågade dom på gSm så vart det oavgjort, så jag fick lov att välja själv och jag valde själv! Jag kom på att det är bäst att ha med sig chokladbollar. ^^)

Och bilder på dom kommer i morgon, ni vet ju att det inte går att ladda upp bilder här hos pappa.   


Jag hoppas inte Bea läser det här... för när hon undrade vad jag skulle baka så sa jag "Överaskning!" så ni förstår nog varför jag hoppas på att hon inte läser det här. Men jag vill ju berätta för mina bloggläsare om vad som händer. ;p


Nu så ska jag gå ner och ta mat. Ska ta en panpizza för det finns inge mat, pga pappa ska åka i väg och jobba i Stockholm i några dagar. Han åker i morn eller på tisdag. Han är elektriker bah så ni vet.


Byee!

Av Alice c: - 13 februari 2011 14:45

Idag måste jag baka.

omg, känns konstigt att skriva att jag måste baka idag!

Men det är så att jag & min klass har fått som läxa att vi ska baka & sen ha med lite på måndag som ska ätas på mattelektionen! Fett lyx!


Dom andra 6:orna på min skola har redan haft den läxan & försökt fresta min klass.

Men dom frestade inte mig för jag gjorde mitt trick! Jag var sådär "tjurig", och då blir jag aldrig avis.

Men imorn ska jag gå runt och fresta folk. ^^)

Men ska väll bjuda någon, så snäll som jag är.


Frågan är bara, ska jag göra muffins eller chokladbollar ?

Chokladbollar är ju bäst om jag vill bjuda någon.

Men jag vill göra båda sakerna lika mkt men jag kan ju inte göra båda sakerna. 

Aja, kan fråga några på gSm! ^^


    

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Klocka

You don't speak swedish?

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Omröstning

Vem är den bästa artisten av dom här 10?
 Bruno Mars
 Katy Perry
 Lady Gaga
 Ulrik Munther
 Maddi Jane
 Taylor Swift
 Rihanna
 P!nk
 Justin Bieber
 Micheal Jackson

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Musik

Videoklipp

Videoklipp

Video

RSS


Skapa flashcards