Brallize

Alla inlägg under februari 2011

Av Alice c: - 21 februari 2011 18:17

  

För er som inte ser vad det står, så står det: Heej har kollat din blogg den e fin, har sett att du rider, vilken grupp rider du i? alltså tex. junior, vit, grön eller så:) Jag rider med.

 

Svar: Jag fick lov att ringa min mamma och fråga, men vi har inte precis sånna där "grupper" eller vad man ska säga. Men jag rider väll i junior. ^^

Och jag rider på stora ekeby, haha inte för att du frågat om det men ah.

Av Alice c: - 21 februari 2011 17:01

Heyhey jag kom typ nyss hem från Elgiganten, jag var där och köpte en kamera till mig   

Det vart en brun ixus 105! Den verkar bra. ^^

Men just nu så är det på laddning, hoppas den laddat klart snart, för jag vill använda den NU! :S


  

Vad tycks om utseéndet på kameran? :)


Och mamma köpte en mus till hennes laptop. ^^ Den e braaa. Även fast den kosta 149:- så kan den ju va bra och så ända.   

Men, jag orkar inte ta något kort från google, eller rättare sagt, jag orkar inte leta upp vad musen heter.

Skriver mer sen ;D

Av Alice c: - 20 februari 2011 21:19

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen sova.

Eller jag tror jag ska duscha, ska fråga mamma om hon tycker jag behöver det, jag duscha liksom igår och jag brukar duscha varannan dag men ändå känns det som att jag behöver duscha men ändå inte. :o förvirrande, ja. trött? ja. bajbajs. bä bä vita lamm jag e jävligt trött. nejdå men, HEJ DÅ.   

Av Alice c: - 20 februari 2011 20:49

Till kvällsmat så blev det hemgjord pizzaaa :D

Mums!

Jag gjorde en capricosa (?), jag tror det vart en capricosa iaf... jag hade på ost, skinka och championer. ^^

Gott som satan vart det ;D


    


Tog bara kort på pizzan innan jag la in den i ugnen, men ni får nöja er med det här ;D

Av Alice c: - 20 februari 2011 18:01

Ehe, idag när bara Bea var kvar så bröt hon sig in i mitt kassaskåp och tog min plånbok och då upptäckte vi att jag hade välldigt mycke pengar. xd

Det var typ 1.300 kr (har typ 800kr hos mamma också) Så det är ju bra att Bea och jag ska till stan på sportlovet så att jag får lite nytta av dom också. :)

Vi ska shoppa + kolla på bio, fast jag får gratis bio eftersom jag fått en biocheck på 150:-   


Jag tog kort på mig och pengarna. hehe. c:


    

oborstat hår, igga håret.

Av Alice c: - 20 februari 2011 17:49

home sweet home .

Nu har alla kompisar åkt hem, även jag. Vi var ju hos min pappa men nu har jag åkte hem till mamma. ^^

Det var kul. :)

Elin & Frida kände ju varandra innan, men dom kände inte jenna och bea men dom lärde känna varandra jätte fort! :D Haha, dom kom typ 17.15 (45 minuter innan festen börja) och Bea kom typ vid 3-4 tiden. Och när Elin & Frida kom så lekte vi kurragömma och sen gick vi hem till bea och kollade på hennes kaniner. haha ^^


Bilder på grejerna jag fick kommer kanske upp på bloggen sen. ;)


Bild på tjejorna!

Från vänster; Bea, Elin, Frida & Jenna

  


Skriver ett inlägg till strax! ;D

Av Alice c: - 20 februari 2011 01:18

Hejhej bloggen :)Jag sitter vid ipaden på uppblåsbara madresser i vardagsrummet med Jenna och Bea.Elin och Frida åkte hem typ 21.20, Elins pappa kom hem från göteborg tidigare än tänkt. :/Vi som hade så kul! Aja, jag hade kul också efter att Elin och Frida åkt hem. (dom bor 30minuter ifrån mig)Jag har tagit kort på dom som kommer upp på bloggen imorn. ;)Nu kanske ni undrar vad jag fick av dom? Av bea så fick jag biopresent kort på 150kr + en shoppingdag på sportlovet. Av jenna fick prydnads häst som ser ut som min förra häst. Av elin och frida så fick jag en hemlig sak (ehe), 2 ansiktsmasker, shampo & balsam, tandkräm och lite krämer. ;)Men jag bloggar mer imorgon. Orkar inte skriva mer på en ipad. ;)

Av Alice c: - 19 februari 2011 10:38

När jag var med Jenna i onsdags så åt vi en sån här BIG godisråtta!

Mums! den var as god, och mycket godare än mindre sånna råttor. ^^)


Har ni också ätit en sån big godisråtta ?


Haha, sån här önskar jag mig. ^^)


    

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Klocka

You don't speak swedish?

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Omröstning

Vem är den bästa artisten av dom här 10?
 Bruno Mars
 Katy Perry
 Lady Gaga
 Ulrik Munther
 Maddi Jane
 Taylor Swift
 Rihanna
 P!nk
 Justin Bieber
 Micheal Jackson

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Musik

Videoklipp

Videoklipp

Video

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards