Brallize

Alla inlägg under februari 2011

Av Alice c: - 5 februari 2011 23:26

Nu är det så att dom som vill får bli länkade på min blogg.

Det är bara att kommentera det här inlägget med eran adress till eran blogg & erat namn så kommer ni bli länkade så snart som möjligt!   


Och det kommer inte vara i ett inlägg, utan i menyfältet.   


På tal om ingenting så sitter jag och äter godis och chips. (YY'

Haha, jag låter som om jag e fet, men jag e inte fet och jag äter godis bara på lördagar för 20kr och jag delar på en påse chips med brorsan per fredag & lördagar. Inte så mke va som ni kanske trott ? tehe.

Men jag tycker jag väger mke, och det här med att banta har gått åt skogen, HEHE.


  

Av Alice c: - 5 februari 2011 21:56

YAY DANNY ÄR I FINAAAL!!!

Han var helt klart bäst i kväll.


Och vet ni vad ? Jag gick in och kollade vilka fler som skulle vara med i melodifestivalen 2011, och nästan alla var bara SKIT!!!

Herregud, det blir Danny eller Eric Saade som vinner, helt klart.

Det fanns 3st som är med som är okej och det är Linda Bengtzing, Sanna Nielsen & Brolle.

Herregud, 5st i årets melodifestivalen som är bra?! -.-

Okej Jonas Mattson var ju rätt okej, men han åkte ju ut. :(


Vem tyckte ni var bäst i kväll?

Tyckte ni det var rätt som gick till final?



  

Av Alice c: - 5 februari 2011 19:40

  


Det här är min klädstil.   

Tröjan i mitten har jag. (L)


Vad tycks om min klädstil? Har du samma stil?


  

Av Alice c: - 5 februari 2011 12:53

Hejhej bloggen!   

I onsdags så var ju jag med Julia, och jag var ju hos pappa i veckan då och det går inte att ladda upp bilder där från min mobil så därför kommer bilderna nu.   


        

Här skulle jag ta ett kort, men så kom Julia dansande fram framför mobilen/kameran så ah. o.O     

Det blev inte bilder på oss framifrån, för dom vart inte så snygga, om jag ska säga så... hehe.


  

Av Alice c: - 5 februari 2011 12:04

Queensmile, jag älskar dig bästavän. ♥

Du e så snäll, rolig & du e söt som socker. ♥


Jag e så himla glad över att vi blivit bästisar, du betyder så jävla mke.


Du o ja, bästavänner @ gsm livet ut. ♥


  

För er som inte ser vad det står så står det : Queensmile vill att ni ska bli bästa kompisar.


  

Av Alice c: - 4 februari 2011 22:24

Just nu så äter jag chiiips. :D

Och det är Maxi bag dessutom! ;p


Bara jag som e kär i chips?? :))

Och speciellt i maxi bag påsar. ♥


Nu börjar Let's dance igen, så måste sticka, ciao. ♥


    

  

Av Alice c: - 4 februari 2011 17:54

Idag så vaknade jag typ 7 men gick upp kanske 7.10 ? kommer inte ihåg. xd

Men iaf, jag gick ner och gjorde mig iordning och åt frukost, flingor och yoghurt.

Sen när klockan var typ 07.50 så åkte jag. Jag åkte först till mamma och hämtade min brorsas skåpnyckel (skulle hämta hem läxa till honom eftersom han e sjuk.) och sen efter att jag hämtat nyckeln så åkte jag till skolan och jag började 08.15. 

Första ämnet som jag hade var SO, hade det i 3 timmar, långt pass men tiden går jätte snabbt när man har SO. :o

Iaf, vi jobbade om Islam. Sen efter det så började vi kolla på en ny film, Arn. 

Den e faktiskt bra. ^^)

Sen 11.15 så var det lunch, det vart nå kaslergratäng, blä gillar inte skolans kaslergratänt. xp

Aja, sen 12.15 så hade jag svenska och sen engelska, slutade 14.25 Då åkte jag hem och satte mig vid datorn, sen TVn och sen datan igen och här sitter jag än. xd


Haha, aa ska nog läsa igenom lite SO. Jag gör det ibland när jag har tråkigt och inte gjort något precis på ett tag. xd Haha.


 


     

Av Alice c: - 4 februari 2011 17:46

Jag har nyss tagit 2 ego-kort på pizap så jag tänkte ni skulle få se dom. ^^


    

  

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Klocka

You don't speak swedish?

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Omröstning

Vem är den bästa artisten av dom här 10?
 Bruno Mars
 Katy Perry
 Lady Gaga
 Ulrik Munther
 Maddi Jane
 Taylor Swift
 Rihanna
 P!nk
 Justin Bieber
 Micheal Jackson

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Musik

Videoklipp

Videoklipp

Video

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards