Brallize

Alla inlägg den 26 februari 2011

Av Alice c: - 26 februari 2011 23:06

Hey bloggen.

Jag har webbat med Julia i typ 1½ timme men Julia fick lov att stänga av datorn för hon har suttit vid datorn sen 15.00 :oo

Lite länge bara.   


Men iaf, jag ska väll sitta vid datorn och lyssna på musik och chilla. ^^

Sen ska jag nog läsa i min bok, den e as bra.

Den heter Klara Andersson hästägare. Aj löv Klara böckerna. ♥ Haha jag e som mor min, hon eeelskade wahlströms hästböcker när hon var en liten tös. ^^)


   

Av Alice c: - 26 februari 2011 19:58

Idag så var jag ju på Maxi, och då såg jag och mamma att det var rea på filmer och böcker så vi kunde inte motstå att köpa det här.

Boken kosta 79:- och filmen 29:-


    


Av Alice c: - 26 februari 2011 16:42

När jag & mamma var på djurmagazinet så köpte vi ett ljusrör till akvariumet + guldfiskar   

Så jag har tagit kort på dom med min nya kamera. ^^


      

Jag vet att vårat akvarium är smutsigt på glaset, men det fastnar så lätt. :s

Av Alice c: - 26 februari 2011 13:29

Nu sticker jag i väg och handlar på maxi & djurmagazinet + hämtar en tupperware beställning!

Kommer hem efter det, och då skriver jag nog ett inlägg så fort jag kommer hem, eller så blir det nån gång senare.   

Av Alice c: - 26 februari 2011 12:58

Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.
Dag 2 – En person jag vill träffa just nu.
Dag 3 – en bild på vad du har på dig
Dag 4 – Berätta hur din klass är.
Dag 5 – Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.
Dag 6 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.
Dag 7 – Bild på mig och min bästa vän.
Dag 8 – En bild på mig idag och vad jag hade på mig.
Dag 9 – Någonting jag oroar mig för.
Dag 10 – En bild på ett ställe jag vart på.
Dag 11 – En bild på mig själv för ett år sen.
Dag 12 – Vad jag åt idag.
Dag 13 – En bild på det jag köpte senast.
Dag 24 – Min favorit film.
Dag 15 – En bild på mig själv som är tagen utav någon annan.
Dag 16 – En låt som du älskar
Dag 17 – Min favorithögtid.
Dag 18 - Min favorit årstid och varför.
Dag 19 - berätta om din bästavän
Dag 20 - vad är din högsta önskan 
Hmm... en person jag vill träffa just nu?
Då får det bli Elin   
Ni vet Elin som var på mitt födelsedagsparty?   
  
Hon och jag har varit bästisar sen 1:an, vi var jätte ofta och hade alltid kul ihop.
När vi var mindre så var vi "dektektiver" tillsammans med mina hundar Mitcha och Ronja. HAHA, jag har kvar våran regelbok/lagbok.

Av Alice c: - 26 februari 2011 11:37

Jag har nyss varit nere i min mammas rum och tagit kort på djuren, mest på Hannah men ah. ;)


Ni får se några av bilderna :)


Hannah

     

Sen kom Crille och ville vara med

  

Strax efter att Crille kom så kom Vera

   

Då blev Hannah nyfiken

     

Ronja ville också vara med på kort

    

Iza ville också vara med på kort, även fast hon var en riktig sömntuta

  

Sen gick vi ut till köket, och då började Hannah kaxa sig som vanligt så då blev det ett litet slagsmål :o

  

Av Alice c: - 26 februari 2011 11:06

  

Jag älskar dig Sofia, dag in och dag ut!

Vi två föralltid!! <33 

Av Alice c: - 26 februari 2011 10:36

Go morron blogg läsare.   

Idag är det första dagen på lovet, yay!

Så jeeedra skönt, soo Brallize style att skriva så.   


Men iaf, idag har jag inget uppbokat, ska väll bara vara hemma och chilla, det behöver jag efter flera veckors skolarbete.   


Jag och Bea ska åka shoppa på tisdag, i think. Vi har inte snackat något om vilken dag vi ska ha det, men jag tror att tisdag blir en bra med tanke på våra scheman vad jag vet. Men jag ska väll smsa henne eller fråga henne på gSm idag, så kanske vi kan bestämma en dag då. ^^


Slänger in en bild på mig i pyamas som är tagen förra lördagen.   

  

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Klocka

You don't speak swedish?

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Omröstning

Vem är den bästa artisten av dom här 10?
 Bruno Mars
 Katy Perry
 Lady Gaga
 Ulrik Munther
 Maddi Jane
 Taylor Swift
 Rihanna
 P!nk
 Justin Bieber
 Micheal Jackson

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Musik

Videoklipp

Videoklipp

Video

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards