Brallize

Alla inlägg den 24 februari 2011

Av Alice c: - 24 februari 2011 19:44

Hejhej bloggen!!

Idag har jag inte haft tid eller löst till att blogga, men ni måste acceptera att jag inte är på blogghumör varje dag   

Men jag ska försöka blogga mer imorn och under hela vecka 9, för vecka 9 så har jag SPORTLOV!! Yay, så jedraaa skönt.   


Idag har jag typ börjat säga shieeet. Haha, vet inte varför, jag bara lajkar det? :o


Ömhömh, vad ska jag skriva om ? jo jag kan berätta att nu ska jag hoppa in i duschen för jag red idag, sen ska jag sätta mig vid TVn och kolla på Sveriges värsta bilförare medans jag pluggar SO. ^^ Chill, jöwh.   


Byeee skriver mer sen eller imorn, vi får väll se.   

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Klocka

You don't speak swedish?

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Omröstning

Vem är den bästa artisten av dom här 10?
 Bruno Mars
 Katy Perry
 Lady Gaga
 Ulrik Munther
 Maddi Jane
 Taylor Swift
 Rihanna
 P!nk
 Justin Bieber
 Micheal Jackson

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Musik

Videoklipp

Videoklipp

Video

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards