Brallize

Alla inlägg den 23 februari 2011

Av Alice c: - 23 februari 2011 21:08

Hejhej :)

Jag såg nyss en film på youtube som heter "Älska mig", den är så himla bra och sorglig!! 

Jag tänker inte berätta om vad den handlar om eller vad som händer, ni får se själva ;)

Av Alice c: - 23 februari 2011 17:41

Idag när jag kom hem till pappa så såg jag att jag hade fått en juliamode tidning. :o

Och jag prenumerar inte ens på den tidningen... eller jo den vanliga Julia tidningen och det gör jag hos mamma så det är ju skumt att jag fått den tidningen. :o


Mystiskt...     


  

Av Alice c: - 23 februari 2011 17:09

Förlåt för att jag inte bloggat något idag förnst nu, men jag har liksom inte haft någon fantasi om vad jag ska blogga om + så visst jag inte vad jag kunde fotografera och skriva om. :S

Men pappa visade mig solnedgången, eftersom den var så fin ikväll så jag tog kort på det så nu får ni se det. :)


  

Och sen så kom jag på att jag kunde ta kort på grejer på gården. :)


Min studsmatta, det där runda som sticker ut på studsmattan är en badboll, oups jag har glömt att ta in den. :S

  

Åh, när jag ser den här bilden så längtar jag ännu mer efter våren & sommaren !

  

När jag tog kort på saker på gården så såg jag hur fina våra uthus/vedbon är   

    

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Klocka

You don't speak swedish?

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Omröstning

Vem är den bästa artisten av dom här 10?
 Bruno Mars
 Katy Perry
 Lady Gaga
 Ulrik Munther
 Maddi Jane
 Taylor Swift
 Rihanna
 P!nk
 Justin Bieber
 Micheal Jackson

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Musik

Videoklipp

Videoklipp

Video

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards