Brallize

Alla inlägg den 18 februari 2011

Av Alice c: - 18 februari 2011 23:46

Jag har nyss målat mina naglar, den här gången så vart det turkos + svart grafitti nagellack (fick grafittinagellacket i födelsedagspresent) och så här blev det:


      

Det vart suddit, jag vet! Men jag tog kort med mobilkameran.

Åhh, hoppas jag får en kamera av pappa imorn!!! :SS

Dör om jag inte får. xd


Vad tycks om resultatet ? :)

Av Alice c: - 18 februari 2011 23:37

Igår (17 februari) så fyllde ju jag 13 år.

Jag visade ju inga bilder på mina presenter, eftersom jag inte hunnit tagit kort på dom. Men jag tog nyss kort på presenterna jag fått hittils, jag ska ju få presenter av pappa, farmor & farfar och av 4 kompisar på partyt imorn. ^^)


Men här kommer bilder på presenter som jag fått av mamma & 2 av mina brorsor och en av doms tjej.


Dom jag fick av mamma:

              

Oj juste, jag glömde fotografera en present, men den/de kommer upp på bloggen imorn! ;)


Presentern jag fick av 2 av mina 3 brorsor + en av doms tjej:

  

Av min mormor så fick jag 350:- men det är ju inte intressant att se, för alla vet väll hur pengar ser ut ? xd

Av Alice c: - 18 februari 2011 22:20

Nu är videoklippet uppe på bloggen!

Så bläddra ner på min blogg så får ni se videoklippet :D


  

Av Alice c: - 18 februari 2011 21:52

  

Av Alice c: - 18 februari 2011 21:33

Jag har nyss kollat eller "små" kollat på Let's dance. Jag har mest spelat spel på min mobil. :p

Jag spelade bl.a Locoroco, nå dansspel osv.


Men nu har jag satt mig vid datorn, jag ska väll logga in på gSm, bdb och fb, som vanligt! Och kanske läsa någons blogg. ^^


Jag tog alldeles nyss 2 pizap bilder, en bild på ett halsband jag fick igår + en bild som jag bjuder för er skull ;D


    

Av Alice c: - 18 februari 2011 16:22

Hummm.. vad ska jag börja med att berätta?    

Jag kan börja med att berätta att jag heter Alice Elvira *efternamn*.

Jag bor i hallstahammar tillsammans med min mamma, brorsa + 5 djur, och hos pappa så bor jag med honom och min brorsa. Sen så har jag 2 st andra brorsor som flyttat hemifrån, en av dom blir pappa i maj.   kulkul.

Min familj har en kennel & katteri, vi föder alltså upp hundar & katter, men första kullen ligger i Veras mage.

Mina intressen är ridning, djur, vara med kompisar och sitta vid datorn. Jag sitter vid datorn varje dag, kan vara mellan 1 min - hela dagen. Sitter alltså inte länge vid datorn varje dag, beror på vad jag gör den dagen.


  

Av Alice c: - 18 februari 2011 15:26

Heyhey bloggen!

Tack så hemskt mkt för att ni läser & kanske följer min blogg? :D

Det betyder mkt. ♥

Jag har även fått komplimanger om min blogg för andra, + så har jag fått minst 1 till att börja blogga.   Kul!


Mina 2 brorsor som flyttat hemifrån kommer vid 5 tiden, vi ska fika, öppna paket, äta och bara umgås. ^^
Undrar vad jag får för presenter.   


Mamma ropade nyss att jag skulle gå ut med en av våra 2 hundar, jag ska inte gå med båda eftersom den andre är gammal och skadad. "/ Hon har pajat korsbandet, i think.


Byeee. Skriver mer när jag kommit hem!

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Klocka

You don't speak swedish?

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Omröstning

Vem är den bästa artisten av dom här 10?
 Bruno Mars
 Katy Perry
 Lady Gaga
 Ulrik Munther
 Maddi Jane
 Taylor Swift
 Rihanna
 P!nk
 Justin Bieber
 Micheal Jackson

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Musik

Videoklipp

Videoklipp

Video

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards