Brallize

Alla inlägg den 8 februari 2011

Av Alice c: - 8 februari 2011 19:54

     10 SANNINGAR OM MIG!

 

•Jag älskar japan.

•Jag älskar att göra videos & ta egobilder.

•Jag kollar ofta på disney channel & nickelodion men hatar de tecknade serierna på nickelodion.. blä.

•Jag vågar inte vara ute på centrum på kvällarna, finns allvarliga skäl som jag inte kommer nämna i bloggen, inte i det här inlägget iaf.

•Jag har bara djur-DS-spel, hehe. Men lånar Beas mariospel som jag gjort i kanske 2 månader, kanske mer.. hehe. o.O

•När jag var liten älskade jag regnbågsön älver - böckerna, och jag fick lov att hålla för bilderna på svartalverna för jag tyckte dom var läskiga och ville inte få mardrömmar av dom.

•Jag går lätt på saker. (skojerier, ljugerier.)

•Jag hatar när någon säger att den själv äger, eller att någon annan suger.

•Jag irreterar mig på folk som försöker göra sig större. Speciellt i min ålder.

•Jag älskar ridning, och vill bli proffs på det!


    

 

 

Av Alice c: - 8 februari 2011 08:19

Go morron :)

Jag gick upp för kanske ca 10 minuter sen. (?)

Och satt mig vid datorn och loggade in på gSm och sen loggade jag ut och sen in på bloggplatsen. ^^)
Jag måste ju blogga!     


Jag börjar 09.45 så jag har lång sovmorgon!! :D

Men min brorsa började 08.15 och slutar 12.00 idag!! Jag skulle hellre vilja ha så, och hon går i 8:an också, och går så kort varje tisdag!! :(


I eftermiddag så ska jag städa mitt rum och plugga. :(

Aja, nån gång måste man städa, och om man inte pluggar så får man ju inge bra betyg och får inte så många jobb att välja mellan när man blir stor.   


Jag slutar 15.40 så det kommer ett inlägg strax efter 4 skulle jag gissa. :)


  

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Klocka

You don't speak swedish?

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Omröstning

Vem är den bästa artisten av dom här 10?
 Bruno Mars
 Katy Perry
 Lady Gaga
 Ulrik Munther
 Maddi Jane
 Taylor Swift
 Rihanna
 P!nk
 Justin Bieber
 Micheal Jackson

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Musik

Videoklipp

Videoklipp

Video

RSS


Skapa flashcards