Brallize

Alla inlägg den 4 februari 2011

Av Alice c: - 4 februari 2011 22:24

Just nu så äter jag chiiips. :D

Och det är Maxi bag dessutom! ;p


Bara jag som e kär i chips?? :))

Och speciellt i maxi bag påsar. ♥


Nu börjar Let's dance igen, så måste sticka, ciao. ♥


    

  

Av Alice c: - 4 februari 2011 17:54

Idag så vaknade jag typ 7 men gick upp kanske 7.10 ? kommer inte ihåg. xd

Men iaf, jag gick ner och gjorde mig iordning och åt frukost, flingor och yoghurt.

Sen när klockan var typ 07.50 så åkte jag. Jag åkte först till mamma och hämtade min brorsas skåpnyckel (skulle hämta hem läxa till honom eftersom han e sjuk.) och sen efter att jag hämtat nyckeln så åkte jag till skolan och jag började 08.15. 

Första ämnet som jag hade var SO, hade det i 3 timmar, långt pass men tiden går jätte snabbt när man har SO. :o

Iaf, vi jobbade om Islam. Sen efter det så började vi kolla på en ny film, Arn. 

Den e faktiskt bra. ^^)

Sen 11.15 så var det lunch, det vart nå kaslergratäng, blä gillar inte skolans kaslergratänt. xp

Aja, sen 12.15 så hade jag svenska och sen engelska, slutade 14.25 Då åkte jag hem och satte mig vid datorn, sen TVn och sen datan igen och här sitter jag än. xd


Haha, aa ska nog läsa igenom lite SO. Jag gör det ibland när jag har tråkigt och inte gjort något precis på ett tag. xd Haha.


 


     

Av Alice c: - 4 februari 2011 17:46

Jag har nyss tagit 2 ego-kort på pizap så jag tänkte ni skulle få se dom. ^^


    

  

Av Alice c: - 4 februari 2011 16:35

Som jag skrev i förra inlägget så fick jag inte till det med videoklippet, och nu när jag loggade in tänkte fixa det så var videon redan uppladdad ?! xd

Det var ju bra, men sen gick det inte att lägga upp det på bloggen i ett inlägg så jag har skapat en ny menyavdelning som jag kommer lägga till klipp där. :)


  

  

Av Alice c: - 4 februari 2011 14:56

Hejhej :)

Igår red ju jag, och mamma tog några kort & filmade lite också! :D

Så här kommer det bilder. :)

Jag skulle ladda upp en video på videofy.me och det tog lång tid, och sen när den laddats klart så står det "Please try again later..." GAHH!! HATAR SÅNT!!!   

Men kan försöka igen senare. ;)


    

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Klocka

You don't speak swedish?

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Omröstning

Vem är den bästa artisten av dom här 10?
 Bruno Mars
 Katy Perry
 Lady Gaga
 Ulrik Munther
 Maddi Jane
 Taylor Swift
 Rihanna
 P!nk
 Justin Bieber
 Micheal Jackson

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Musik

Videoklipp

Videoklipp

Video

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards