Brallize

Alla inlägg den 1 februari 2011

Av Alice c: - 1 februari 2011 19:43

Jag läste nyss Paow's blogg och där hade hon lagt upp ett klipp på Sebastian nya låt (?). Jag tycker att låtan är rätt okej, men jag gillar inte hans dramatik! Det ser så himla fejk ut. :o

Jag tycker han har en gullig röst.. :3 tihi.


Men vad tycker ni om låten?


Av Alice c: - 1 februari 2011 18:30

  

 
Av Alice c: - 1 februari 2011 18:20

Tjeeena bloggen. :*

Nu sitter jag här och suger på nå kringel godis, de e gött. ^^

Imorn så ska jag nog vara med Julia. :D Ruuuligt.


Jag försökte nyss ladda upp bilder från min mobil till datorn men det vill tydligen inte funka ?   

Ska testa på pappas dator strax.   

För visst är bloggar tråkiga utan bilder?? tycker jag iaf.

I bloggar skriver man ju oftast om sitt liv och man vill inte bara se texter om ens liv, utan bilder också. ;)

Men det blir ingen bild till det här inlägget, men jag laddar ju upp bilder till alla andra inlägg så ni får acceptera att det inte är bilder i precis ALLA inlägg. ;))



Av Alice c: - 1 februari 2011 16:22

Hejhej bloggen!

Idag började jag skolan igen.. :/

Men jag hade lång sovmorgon idag så det var ju braaa :D

Jag började 09.45 och slutade 15.40, så jag kom hem för ett litet tag sen och sen åt jag mellis men nu har jag sättit på datan så nu kan jag blogga!! :D


Jag ska nog ta kort på lite saker jag gör och sen ska jag lägga upp dom här på bloggen.   


Idag så hade jag ämnena franska, svenska, gympa, engelska & musik!   

Och på musiken så kollade vi på en film om Jerry Lee Lewis, blä, tänk er en man på kanske 40 årsåldern gifta sig med en 13åring?!?! Och 13åringen var tillochmed Jerry's kusins barn!! :S


 

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Klocka

You don't speak swedish?

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Omröstning

Vem är den bästa artisten av dom här 10?
 Bruno Mars
 Katy Perry
 Lady Gaga
 Ulrik Munther
 Maddi Jane
 Taylor Swift
 Rihanna
 P!nk
 Justin Bieber
 Micheal Jackson

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Musik

Videoklipp

Videoklipp

Video

RSS


Skapa flashcards