Brallize

Alla inlägg under januari 2011

Av Alice c: - 7 januari 2011 18:20

Av Alice c: - 7 januari 2011 18:04

Shit va bra Mattias och Cecilia gjorde den här dansen bra förra året! :o

Jag tycker verkligen att dom lyckades till 100% eller vad tycker ni? :)


Av Alice c: - 7 januari 2011 15:23

hejhej bloggen! :)

Idag så har jag bara suttit vid datorn, läst, lekt med djuren & ätit.^^

Bea skulle till stan så vi ska nog vara imorn istället. ;)


Just nu så spelar jag ett spel på www.gosupermodel.se som heter Dansshowen. ;)

Jag vill få mer berömmelse på min modell. ^^ (berömmelse = poäng.)


Såhär ser spelet ut:


  

Av Alice c: - 7 januari 2011 10:50

Hejhej bloggen. :)

Nu är det fredag igen, Yeey! :D


Jag ska kanske vara med Bea om det inte så att dom ska iväg och göra något.

Dom skulle typ till ett ställe som heter Bodaborg ? Eller vad det heter.

Men sen så hoppade 2 av från en annan familj så det vart inget med det men dom kanske ska iväg på något annat...


Esch..här ska jag inte sitta och skriva om Bea, det är ju min blogg. ^^


Så ni vet så kommer det nog några nya bilder på mig idag. ^^

Av Alice c: - 6 januari 2011 21:45

Hejsan bloggen!

Här sitter jag och inte vet vad jag ska göra...jag ska nog sätta på en film snart. ;)


Igår så tog jag bilder på mina fiskar, så nu får ni se dom! :)


        Vad tycks? :)

Av Alice c: - 6 januari 2011 20:41

  

Av Alice c: - 6 januari 2011 17:58

Chacha bloggen! :d

Förlåt för att jag inte skrivit något inlägg idag, men det äe för att jag inte kunnat. ;)

Först i morse så gick jag upp, satt lite vid datorn och sen åt jag frukost sen duscha jag och gjorde mig iordning sen åkte jag till min ena brorsa och så. :)

sen kom jag hem typ 15.20 eller något sånt.

Sen har jag suttit vid datorn och spelat på gSm och nu så bloggar jag. ^^


Jag skulle ätit på donken idag men det blev inte så. :/


Men asså har ni åkt på vägen till Sala från västerås?!

Det är olyckor där varje gång jag åker till sala!

Minst 3 st.

Påvägen till sala så var det 4 killar som hade åkt i en minibuss och bussen hade vällt. :o


Och sen på vägen hem så var det en bil som körde om min bil, och typ ett ton snö + is flög mot våran framruta, så vi såg ingenting!

Och det kom så fort och vi var ju inte berädda så jag vart ju as rädd! xD

Haha...men ingenting hände iaf. ^^


Hej då, skriver mer sen ;D

Av Alice c: - 5 januari 2011 19:18

Statistiken är inge bra idag.. :/

Liksom 3st har läst min blogg idag och klockan är 19.16.   

Brukar ha typ 12-14 läsare per dag..   

Aja, det beror nog på mitt dåliga uppdaterande idag. ;)

När jag nyss loggat in eller skrivit ett nytt inlägg osv. så syns jag på bild på bloggplatsen, och genom det så kan dom trycka på mig så kommer dom till min blogg. ^^


Iaf nu så chattar jag med Julia på msn. :)


Ska strax äta potatis gratäng och något slags kött, gott!


Och imorn blir det donken.. thihihi.

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Klocka

You don't speak swedish?

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Omröstning

Vem är den bästa artisten av dom här 10?
 Bruno Mars
 Katy Perry
 Lady Gaga
 Ulrik Munther
 Maddi Jane
 Taylor Swift
 Rihanna
 P!nk
 Justin Bieber
 Micheal Jackson

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Musik

Videoklipp

Videoklipp

Video

RSS


Skapa flashcards