Brallize

Alla inlägg under januari 2011

Av Alice c: - 14 januari 2011 15:36

Ledsen för den as sega uppdateringen, men jag har liksom inte så mkt tid till bloggande på vardagar, men på helger har jag tid! :)

Men jag ska försöka att göra minst ett blogginlägg per vardagsdag (eller vad man nu säger! x))


Under veckan så var jag med Bea månagen & tisdagen, onsdagen så pluggade jag och satt vid datorn, torsdagen så red jag och nu idag så har jag bara varit hemma i 1 timme typ.. ;)

när jag kom hem så åt jag mellis och sen tog jag min klubba som jag fick från Ida eller Jenna... Haha xD

Men ah, nu ska jag väll sitta vid datorn ett tag. :))


Byee!

Av Alice c: - 10 januari 2011 18:05

Hejhej bloggen!

Idag var det skola...rätt okej faktiskt. ^^

Men det var måndag, och det är den värsta skoldagen i veckan, och den är över nu så det är ju bra! :D


Nu är jag med Bea! xD

haha, är det typ as ofta men ska nog vara med Julia på onsdag om vi får för våra föreldrar. ;d


Japp, orkar inte skriva mer just nu men skriver mer ikväll ;)


hej då!

Av Alice c: - 9 januari 2011 14:06

haha, jag råkade ta med den bilden jag har som header i förra inlägget så det vart tydligen inte en ny bild där. xD

Haha sorry, mitt fel !


Jag ska ta en dagens outfit sen, och lägga in den bilden på bloggen. ;)

Hoppas jag inte glömmer bort det.

Jag vet, jag kan ju göra det nu istället, men jag orkar inte, haha.


aa, Bye!

Av Alice c: - 9 januari 2011 10:23

Hejhej :)

Ny dag. ;)

Imorn börjar skolan, jag längtar men ändå inte. :O

För jag saknar kompisar och att ha nånting att göra på dagarna och så där, men jag gillar att vara uppe sent på kvällarna och sova länge och vara ledig på dagarna och bara sitta vid datorn eller vara med kompisar eller bara hitta på något. ^^


Menmen nu ska jag tänka posetivt så jag inte blir deppig ;D

Imorn så får jag träffa kompisarna. :D

Har saknat dom.. :/


Jag slänger in en bild på mig. ;)

Tycker att jag varit lite snål på sista tiden med biler. ;(


 

Av Alice c: - 8 januari 2011 22:35

Jag är ledsen för den dåliga uppdateringen idag.. Men jag har varit med Bea idag, som ni vet. ^^

Och när jag är med kompisar så kan jag inte blogga så mkt, eftersom att jag passar på att vara med min vänner när jag är med dom. ;)

Och jag vet, Bea är den ända kompisen jag varit med på lovet! xD

Men jag ska nog vara med någon annan när skolan väl har börjat: ;)


Bara för att Bea är min bästa vän, och är den ända kompisen jag varit med på lovet så betyder ju inte det att jag bara har 1 ända vän, jag har många !

Jag har bara inte utnyttjat ledigheten att träffa vänner som bor lite längre bort, som dom i västerås, dom kan jag ju inte vara med efter skolan precis, då hinner vi ju bara vara i typ 2 timmar eller så.


Men ah, nej nu börjar jag sakna alla min kompisar!   

Aja jag träffar ju dom flesta på måndag! <3


Hay do.

Kommer nog ett roligt youtube klipp snart. :D

Av Alice c: - 8 januari 2011 17:14

Hejhej bloggen. :)

Nu är jag med Bea, och hon drygar med mig som vanligt. ._.

Jaja, det är nog snart dags för henne att åka hem.

Haha, skojja ;)

Men hon drygar med mig såklart, liksom säg en gång som hon och jag vart och hon inte drygat med mig! Hehe.


Men det är lugnt, jag slår tillbaks.   

Av Alice c: - 8 januari 2011 09:27

Chacha bloggen.  

Idag ska jag förmodligen vara med Bea eftersom det inte gick igår... ;)

Så, nu vet ni det... thihi.


Men iaf, igår hade jag flätor och jag sov med det inatt också så att jag får lockar i håret, om inte jag har flätor idag med... ;)


Nu så ska jag vara inne på www.gosupermodel.se som vänligt. hehe.

Men ah, jag gillar den sidan. ^^


Skriver mer sen! ;D

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Klocka

You don't speak swedish?

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Omröstning

Vem är den bästa artisten av dom här 10?
 Bruno Mars
 Katy Perry
 Lady Gaga
 Ulrik Munther
 Maddi Jane
 Taylor Swift
 Rihanna
 P!nk
 Justin Bieber
 Micheal Jackson

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Musik

Videoklipp

Videoklipp

Video

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards