Brallize

Alla inlägg under januari 2011

Av Alice c: - 27 januari 2011 20:27

Ja asså igår hade jag bara 4 läsare, och idag 1 ENDA?!?!!? Är min blogg så dålig ? Själv tycker jag att den är riktigt bra.

Jag hinner inte och orkar inte blogga så mkt på vardagar, så det blir bara 2st per dag, men på helger blir det kanske 4-5 inlägg per dag.   

Så imorgon kommer det mååånga inlägg, jag ska försöka blogga MKT.

Taha, gäller bara att komma på massor att skriva om... jo jag vet en sak iaf, bilder på nya hårfärgen kommer såklart!   Roligt va ?


Menmen, på söndag så blir det nog få inlägg, blir kanske 2 st inlägg då, en tidigt på morgonen och sen en vid 20-21 tiden, eller det blir nog 3 st då. Inte speciellt några men det kommer typ inga inlägg mitt på dagen, utan på morgonen och på kvällen så att ni vet..   

Av Alice c: - 27 januari 2011 19:44

Åh, jag vill så gärna ha en One Piece men dom är ju så dyra!! Dom kostar ju typ 1000kr och jag får inte lägga så mkt pengar på en grej..   

Och jag fyller ju 13år den 17 februari, så nån kan väll ge mig en sån då ? SNÄÄÄLLA! Jag bara älskar dom. ♥

Looka in den här, den färgen vill jag ha, eller en hel rosa. Vill hellst ha i den här färgen. ;)<3


  

Av Alice c: - 26 januari 2011 21:01

Jag lääängtar.

Jag vill att det ska bli söndag nu, nu, nu!

Jag ska på kattutställning med mamma och ställa ut en av mina katter, Hannah!

Och hon har passerat en gräns så nu kan hon få cert osv. Wiie.   

Ni som inte fattar vad cert är, fråga nån annan eller skit i det.


Hoppas att det går bra för Hannah. ^^) <3

Men.. bara det är kul där så är jag nöjd, men visst om vi får en rosett eller 2 så blir jag ännu gladare.   


Hälsa oss lycka till ?


    


Av Alice c: - 26 januari 2011 18:19

Hejhej bloggen, jag glömde igår att ta kort på min middag, så därför kommer bilderna idag!   

Jag ska strax äta igen, det blir nå rester, hoppas det finns något mer än det vi åt igår...för gårdagens middag va äcklig, som ni kaaanske ser att jag tyckte. xD


  

Av Alice c: - 25 januari 2011 17:58

Japp, jag ska färga håret för första gången då!   

Jag har viljat göra det i ett år typ, men aldrig fått det för mamma eftersom att det sliter på håret. Men nu ska jag tona det så då är det okej.   

 WIIE.

Frågan är bara... vilken färg ?

Jag tror nästan jag har bestämt mig för ljusbrunt, för jag kan ju inte färga håret till svart ? det skulle jag inte passa i. Men jag ska ta såklart ljusbrunt, som inte är så stor skillnad första gången jag färgar håret.   


Men förra inlägget som jag skrev om hårfärgning fick jag bara ett svar på, och jag vill få fler ! Så kan ni kommentera det här inlägget om vilken hårfärg ni tycker att jag ska färga det...   


Bilder på mig så att ni får se mer hur jag ser ut och få inbillningar om hur jag skulle se ut i olika hårfärger...   


    

Av Alice c: - 25 januari 2011 17:14

Hejhej bloggen, idag slutade jag sent, 15.40, men aja jag började ju sent också.   Jag började 09.45

Och sen så hade min brorsa tappat sin mobil på bussen, så jag fick lov att säga till busschafförn att jag ville få mobilen.

Och tur att vi fick tillbaka den ! det var ju liksom en xperia x8!!!


Men butbut, just nu så har jag ingen bloggfantasi, så jag tänker inte trötta ut er med en massa tråkigheter !

Men kan inte ni typ kommentera det här inlägget och skriva vad ni vill att jag ska skriva om, kanske ta kort på nånting ur min vardag, se hur mitt rum ser ut eller något annat som ni vill se ur mitt liv ?   


Byee.

Av Alice c: - 24 januari 2011 19:19

    

Av Alice c: - 24 januari 2011 18:41

hejhej bloggen, jag var med Bea idag med. 

Vi har sminkat oss som fjortisar, tihihi. Och så har vi tagit lite kort på Pizap. Kan kanske lägga ut den bästa bilden sen, om jag får för Bea. 

Men när hon hade åkt så tog jag fler bilder, fast på mig och en på mamma. ;)

Ni kan får se dom. :D


       

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Klocka

You don't speak swedish?

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Omröstning

Vem är den bästa artisten av dom här 10?
 Bruno Mars
 Katy Perry
 Lady Gaga
 Ulrik Munther
 Maddi Jane
 Taylor Swift
 Rihanna
 P!nk
 Justin Bieber
 Micheal Jackson

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Musik

Videoklipp

Videoklipp

Video

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards