Brallize

Alla inlägg den 29 januari 2011

Av Alice c: - 29 januari 2011 18:26

Hey, jag ritade nyss i paint, och här är resultatet.

Snygg va ? xd


  

Av Alice c: - 29 januari 2011 18:03

Heyhey.

Jag har sååå tråkigt. xp

Nån som kan ge tips på vad jag kan göra ?

Jag ska nog rita på paint.


Just nu så sitter jag på mitt rum med min egna dator medans min katt Crille ligger i min säng och snarkar.. o.O


Men... jag slänger in en bild på 3 av mina kompisar som Bea tog med min mobil i skolan medans vi väntade på att en lektion skulle börja.   


  


Av Alice c: - 29 januari 2011 16:20

Här kommer 2 bra låtar + 2 bra musikvideos med Taylor Swift och Katy Perry.


Jag älskar båda låtarna. ^^


Av Alice c: - 29 januari 2011 15:47


 Nu har jag skapat en ny kategori som heter "Dagens roliga."

I den här kategorin så kommer jag skriva om något roligt som jag har varit med om under dagen eller lägga in en bild från google, eller ett videoklipp från youtube. ^^ Låter kul va ?


Jag kommer att börja med det idag eller imorn, och jag ska försöka göra ett sådant inlägg varje dag.   

Av Alice c: - 29 januari 2011 15:21

Här kommer ett väääälldigt sent inlägg, men det är för att det inte gick att föra över bilder till min dator hos pappa, och sen så har jag inte försökt igen hos mamma. Men nu har jag gjort det så jag tänkte visa bilder på det jag köpte på mellandagsrean!!    tihi, nu blir det välldigt intressant jag skriver om enligt mig. Haha, jag ÄLSKAR kläder.   


Här kommer bilder på dom. ^^


                  

       

Av Alice c: - 29 januari 2011 11:17

Tänk att det ska vara så svårt för amrekaner att utala svenska ord. :o


Av Alice c: - 29 januari 2011 10:41

Heyhey bloggen.   

Jag vaknade typ 9 och gick upp då för jag måste kunna somna tidigt ikväll.

Jag ska ju på kattutställning imorn, och våran skjuts kommer 06.15 Men vi ska till Örebro och det tar ett tag att åka dit.   

Aja, vad som hellst bara jag får åka på kattutställning. ♥


Jag  Kattutställningar



- Jag måste gå mot ljuset!! :3 //Hannah

    


Butbut, just nu så sitter jag vid datorn (häpnandsväckande va?) och så är jag inne på www.gosupermodel.se som vanligt.   

Och jag måste ju blogga också. ♥


Jag ska gå ut med hundarna vid 12 tiden medans mamma steker pannkakor. ♥

Och sen vid 1 tiden så kommer en av mammas kompisar, hon har vart mammas bästis men sen tappa dom kontakten eftersom vi flyttade.   


Byee, skriver mer sen.

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Klocka

You don't speak swedish?

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Omröstning

Vem är den bästa artisten av dom här 10?
 Bruno Mars
 Katy Perry
 Lady Gaga
 Ulrik Munther
 Maddi Jane
 Taylor Swift
 Rihanna
 P!nk
 Justin Bieber
 Micheal Jackson

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Musik

Videoklipp

Videoklipp

Video

RSS


Skapa flashcards