Brallize

Alla inlägg den 28 januari 2011

Av Alice c: - 28 januari 2011 23:36

Mums. <3

Ostkrokar e goooda. :D

Ellerhur ?


Mamma köpte 2 maxibag påsar på lidl (blä) i går (?) en med ostrkrokar och en sourcream and onion.   


  

Och på tal om ostkrokar så blev jag SUPER NÖJD MED HÅRFÄRGEN!!!

Förlåt för att jag skriver om mitt hår hela tiden idag, men jag e sån ibland xD

Menmen... ni får leva med det om ni följer min blogg.   


Just nu så sitter jag och chattar med Jenna och vi har webbkamernan på.   

Men jag ska nog snart sluta sitta vid datorn för idag. :p


Byee.

Av Alice c: - 28 januari 2011 20:51

Jag skrev ju i förra inlägget att jag hade tagit en massa kort, och nu ska jag visa en bild... Det är ett kennel intyg (eller vad man ska säga.)


Tehe, man vill väll skryta, ibland ?   

Menmen, nu börjar Let's dance igen, så ska dra! Ciao.


  

Av Alice c: - 28 januari 2011 19:50

Chacha bloggen. :**   

Nu har jag tagit 24 bilder, så jag har maaassa bilder att visa er... men jag delar upp det i många inlägg.   


I förra inlägget så visade jag ju bilder på min nya hårfärg, och jag tog dom med webbkameran så det vart inte så bra fotton... men jag tog några bilder på mitt hår så nu får ni se bättre bilder! :D


      

Av Alice c: - 28 januari 2011 19:27

Jippiiih, blev nöjd över resultatet! :D

Det vart ljusbrunt, som jag ville! ;D

Det bruna hårfärgen på paketet var mörkare än vad jag ville ha men eftersom att jag har långt och tjockt hår så vart det ljusare.   

Här kommer 2st bilder på mig med min nya hårfärg.   


     Vad tycks??   


Det syns inte så bra eftersom att webbcameran inte är så bra... men jag ska ta kort på mig med kameran sen så att ni får se bättre bilder...   

Av Alice c: - 28 januari 2011 15:59

Jaopp, den hamna i min brevlåda i förrgår (?)

Den här gången så fick jag inte med någon lite present.   

Men aja, bara jag får en Julia tidning. ♥

Den tidningen är bäst! ;D♥

Finns ingen bättre.


Aja, här kommer bilder på den. :D


   Wihoo, blogg tema !   

Av Alice c: - 28 januari 2011 15:23

Jag har nyss kommit hem från skolan & ica.

Jag och mamma va till ica och köpte mat & hårtoning eller vad man ska säga. Jag ska bara tona det och det går bort efter 28 tvättningar.   


Men nu kanske ni vill se vilken färg jag köpte? Jag köpte ljusbrunt. ^^


      

Av Alice c: - 28 januari 2011 07:43

Ja, det står ju bara "Brallize", jag har ju haft dit en header! :O

Jag fixar det snart.    Annars så blir det efter skolan.


Men... nu så smsar jag lite med Bea, ska få skuts av henne till skolan klockan 8, alltså om 20 minuter så jag har lite data tid ;D

Så jag ska logga in på gosupermodel en stund och sen går jag till kyrkan där Bea kommer och hämtar mig. ^^


Byye.

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Klocka

You don't speak swedish?

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Omröstning

Vem är den bästa artisten av dom här 10?
 Bruno Mars
 Katy Perry
 Lady Gaga
 Ulrik Munther
 Maddi Jane
 Taylor Swift
 Rihanna
 P!nk
 Justin Bieber
 Micheal Jackson

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Musik

Videoklipp

Videoklipp

Video

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards