Brallize

Alla inlägg den 22 januari 2011

Av Alice c: - 22 januari 2011 15:46

...bloggar mer när jag kommer hem och det blir nog efter 11 ikväll!

Av Alice c: - 22 januari 2011 15:06

Det är snart dags för mig att göra mig i ordning inför filmkvällen... jag måste borsta håret, borsta tänderna, och ja lite till.   


Det blev VOFFlor till lunch..   Jag gjorde det Foki tipsade om på hennes blogg.   

Hon åt ju våfflor i går eller förrgår och så skrev hon att hon hade typ 2 våfflor på varandra med grädde och sylt... Haha, det var ju hon som kom på det också.. x)

Men aja, det var jätte gott!   


Och som ni kanske redan sett så har jag gjort en ny omröstning här på bloggen, ni får gärna kryssa i i omröstningen. ^^


Jag gör ett inlägg innan jag går till Bea, och inlägget kommer nog 15.45   

Av Alice c: - 22 januari 2011 12:30

Go dag tror jag att jag säger istället för go morron, men för mig är det morgon! Jag vaknade 11.50 x)

Men skolan tar ju så mkt på en så det är ju klart att jag sover länge.. jag sov t.o.m 11 timmar.   

Men aja, nu ska jag snacka om andra bullar.   


Ikväll, eller rättare sagt om 3½ timme så ska jag på filmkväll hos Bea, fast det kommer 3 andra också. Vi ska kolla på alla twilight filmerna, äta pizza och så ska vi nog göra något mer än bara äta och kolla på film, haha det låter lite tjockigt.   

Men jaow, det blir nog nånting mer.

Vi ska nog gå och kolla på Beas kaninungar.   

Det är typ 2-3 st, och dom kanske är missbildade säger Bea eftersom att mamman parade sig med hennes pappa.   

Men jag fattar inte hur ? det är ju faktiskt hönsnät mellan dom.   


Jag skriver mer sen. Och slänger in några bilder. ^^


   Gaah, hur jag än gör så vill inte den twilight bilden jag vill ha hittas på mina bilder?! tar en gammal bild istället, inte så bra men bättre än inget.

Av Alice c: - 22 januari 2011 00:06

Nu så sitter jag och spelar ett mario spel på spelo.se. HAHA, men det är faktiskt kul. x)

Jag kom till nivå 14, yay, nytt rekord.   

Men det är ju liksom svårt när man aldrig gjort banan förut, man vet ju inte vad man ska tänka på eller precis hur man ska göra.    

Men ska försöka på mig det där spelet sen också.   


Här är 2 bilder från spelet:


    

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Klocka

You don't speak swedish?

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Omröstning

Vem är den bästa artisten av dom här 10?
 Bruno Mars
 Katy Perry
 Lady Gaga
 Ulrik Munther
 Maddi Jane
 Taylor Swift
 Rihanna
 P!nk
 Justin Bieber
 Micheal Jackson

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Musik

Videoklipp

Videoklipp

Video

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards