Brallize

Alla inlägg den 16 januari 2011

Av Alice c: - 16 januari 2011 18:02

Kolla in den här videon, den är kuuulig. ^^

Av Alice c: - 16 januari 2011 17:34

Ellerhur att tiden går fort?!
Jag tänkte göra ett till blogginlägg (som jag gör nu om ni inte redan förstog det..) men jag tyckte att jag nyss hade gjort ett, så jag gick in på min blogg och kollade när jag skrev sist, och det var för 2 timmar sen!! Haha jag trodde det hade gått kanske 45 minuter eller nåt ? xd


Haha, men tiden går fort när man har kul, och det har jag ju nu också *hosthost*.

Tahaha, nu börjar jag minnas från en tid i femman, och den dära extrafröken eller hjälpfröken eller vad hon nu va. HAHAHAHAHA. Så himla skönt att jag gått ur den skolan så jag slipper henne..hon va så töntig, hon hade tillochmed genomskinliga tröjor, hon borde va typ 60 eller nåt, hon ser ut att va så gammal iaf.   Tahaha, lika smilysen, smiliesen eller hur det nu stavas.    

Av Alice c: - 16 januari 2011 15:32

Hejhej bloggen. :)

Jag vet att jag sa i fredags att jag skulle blogga mer nu i helgen, men det vart tydligen inte precis så..) xD

Jag var väll lite för trött för att fixa med bloggen. (ta bilder, skriva, logga in. (xD) )

Men ja, nu skriver jag iaf. :D

Jag har liiite gamla bilder att visa, några som är 1 vecka gamla och några som är en dag gammal... men jag ska börja med att visa dom jag tog igår. :)

Jag och mamma bakade cupcakes, fast det var mest jag som bakade. :D

Dom vart jätte goda. ^^

Fast det blir ju typ allt jag bakar.. (ego.) ;)


Slänger in 2 bilder på mina cupcakes. ^^

    Haha, jag vet kanske inte precis provsgjorda, men det är smaken som spelar roll. ;)

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Klocka

You don't speak swedish?

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Omröstning

Vem är den bästa artisten av dom här 10?
 Bruno Mars
 Katy Perry
 Lady Gaga
 Ulrik Munther
 Maddi Jane
 Taylor Swift
 Rihanna
 P!nk
 Justin Bieber
 Micheal Jackson

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Musik

Videoklipp

Videoklipp

Video

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards