Brallize

Alla inlägg den 4 januari 2011

Av Alice c: - 4 januari 2011 22:57

I julklapp så fick jag sing star av mamma, och sing star tillhörde Wii, men jag har inga mickar till wii men jag har mickar till xbox 360 så mamma åkte och bytte sing staret idag. ^^

Och när hon kom hem hade hon 2st sing stars med sig!

Det var tydligen rea på Elgiganten så mamma passade på att köpa 2st. ^^

Här kommer bilder på fodralen. ;)


    

Bea

Av Alice c: - 4 januari 2011 15:03

hejsan bloggen :)

Jag är med bea idag med...vi ska ta några kort snart som jag kommer lägga upp här på bloggen ;)

Vi har kollat på en film som nyss tagit slut och nu så sitter vi vid varsina datorer..


Bilderna kommer strax upp på våra bloggar ;)


Beas blogg heter: www.sweetbea.bloggplatsen.se


Hej då, nu ska vi gå till Beas badrum och fotta xD



Av Alice c: - 4 januari 2011 10:28

Igår när jag kom till mamma vid 7 tiden så hade jag fått julia tidningen med posten :D

Jag fick också en sån hära "litet paket" som man får ibland, och i paketet så var det örhängen. :)

Jag tycker dom är fett söta :D

Det är ett par där det är cupcakes, en med texten "love" och en med texten "cute"

Jag har tagit kort på tidningen + örhängerna så nu får ni se. :)


          "cute" örhängerna är egentligen silvriga, det vart typ fel med ljuset eller något. ;)

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Klocka

You don't speak swedish?

Bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Omröstning

Vem är den bästa artisten av dom här 10?
 Bruno Mars
 Katy Perry
 Lady Gaga
 Ulrik Munther
 Maddi Jane
 Taylor Swift
 Rihanna
 P!nk
 Justin Bieber
 Micheal Jackson

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Musik

Videoklipp

Videoklipp

Video

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards